  • 1. Data: 2008-05-15 23:11:54
    Temat: pulapki kredytowe
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Widze, ze latwo wpasc w powyzsze - w sensie takim, ze "latwe pieniadze"
    w roznych produktach kredytowych sa dostepne rownoczesnie w wielu
    bankach i zanim sie nie zabagni BIK, mozna spokojnie brac nastepne.

    Podliczylem sie, ze mam w tej chwili niewykorzystanej i wykorzystanej
    "mocy kredytowej" bez odsetek tak na 3 letnie zarobki - gdybym wszsytko
    rownoczesnie wybral.
    Rozsadnie gospodarujac, korzysta sie akurat z tego produktu, ktory w
    danym momencie jest najbardziej dopasowany do potrzeby, oraz naturalnie
    limity w kartach i kredytach stanowia rezerwe i wykorzystuje nikly % ich
    "mocy" Ale widze, jak latwo mozna popasc w pulapke, splacajac jedno
    zadluzenie innym, jesli ktos tego nie bedzie kontrolowal. Az mnie
    zatkalo, ile mam dostepnych pieniedzy, w porownaniu do mojej
    rzeczywistej sily nabywczej mierzonej zarobkami.

  • 2. Data: 2008-05-16 04:47:42
    Temat: Re: pulapki kredytowe
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:g0ifvv$o0b$2@news.wp.pl, *krzysztofsf* wrote:
> [...]

    > Az mnie zatkalo, ile mam dostepnych pieniedzy, w
    > porownaniu do mojej rzeczywistej sily nabywczej mierzonej zarobkami.

    urzekla mnie twoja historia...
    moja konkluzja - za malo zarabiasz ;-)
    Jak bys zarabial wiecej to cie dysproporcja miedzy miesiecznymi zarobkami a
    dostepnymi limitami kredytow by tak nie szokowala.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-05-16 09:15:54
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    darnok wrote:

    > urzekla mnie twoja historia...
    > moja konkluzja - za malo zarabiasz ;-)
    > Jak bys zarabial wiecej to cie dysproporcja miedzy miesiecznymi zarobkami
    > a dostepnymi limitami kredytow by tak nie szokowala.

    Wtedy miałby wyższe limity :).

    A może liczy w tym kredyt hipoteczny? (wtedy nie powiedziałbym że mało
    zarabia).

    p. m.

  • 4. Data: 2008-05-16 09:45:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 16 May 2008 06:47:42 +0200, "darnok"
    <d...@a...spam.ch> wrote:

    >urzekla mnie twoja historia...
    >moja konkluzja - za malo zarabiasz ;-)
    >Jak bys zarabial wiecej to cie dysproporcja miedzy miesiecznymi zarobkami a
    >dostepnymi limitami kredytow by tak nie szokowala.

    B Y Z Y D U R A.

    Jak więcej zarabiasz, to masz większe limity kredytowe.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 5. Data: 2008-05-16 09:56:38
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > B Y Z Y D U R A.
    >
    > Jak więcej zarabiasz, to masz większe limity kredytowe.

    W BZWBK koledze powiedzieli ze moga dac karte kredytowa z limitem 6x
    dochody netto (pierwsza KK, lub druga (ale pierwsza miala niski limit,
    jakies 3-4 tys), przy zarobkach netto ok 5 tys.
    W innych bankach jest pewnie podobnie, wiec im wyzszy dochod netto tym
    wieksze limity na KK

    --
    Regards,
    Maverick

  • 6. Data: 2008-05-16 10:12:04
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > B Y Z Y D U R A.
    >
    > Jak więcej zarabiasz, to masz większe limity kredytowe.

    Sam Adas jestes bzdura. Jak masz 20 tys to nie dostaniesz
    limitu na 60tys. A jak zarabiasz 2tys to i na 10 tys dostaniesz.

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 7. Data: 2008-05-16 10:19:59
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Sam Adas jestes bzdura. Jak masz 20 tys to nie dostaniesz
    > limitu na 60tys. A jak zarabiasz 2tys to i na 10 tys dostaniesz.

    To tylko kwestia ze moga sie zmieniac proporcje, ale i tak limit zalezy
    od zarobkow. Poza tym chodzi tylko o to, ze KK z limitem np 50tys jest
    czesto najwyzsza w danej ofercie banku.
    Weź sobie pierwszy lepszy kalkulator do kredytow ;)

  • 8. Data: 2008-05-16 11:43:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Maj, 12:19, Maverick <k...@N...pl> wrote:

> [...]
    > czesto najwyzsza w danej ofercie banku.
    > Weź sobie pierwszy lepszy kalkulator do kredytow ;)

    Sie niesmialo wtrace.
    Produkty kredytowe nie oznacza wylacznie karty a wszelkie kredyty i
    karty, z ktorych czesc widac w BIK a czesc nie jest pisana jesli
    prawidlowo sie splaca.

  • 9. Data: 2008-05-16 13:51:55
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Sie niesmialo wtrace.
    > Produkty kredytowe nie oznacza wylacznie karty a wszelkie kredyty i
    > karty, z ktorych czesc widac w BIK a czesc nie jest pisana jesli
    > prawidlowo sie splaca.
    Ale KK byla tylko przykladem (ktory dosc dobrze sprawdza sie dla niskich
    kwot), dlatego stwierdzilem zeby zobaczyl "kalkulator do kredytow "

  • 10. Data: 2008-05-16 20:00:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 16 May 2008 12:12:04 +0200, Jan Strybyszewski <g...@...pl>
    wrote:

    >Sam Adas jestes bzdura. Jak masz 20 tys to nie dostaniesz
    >limitu na 60tys. A jak zarabiasz 2tys to i na 10 tys dostaniesz.

    Może w Twoim banku :D
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356