  • 1. Data: 2005-01-06 12:18:42
    Temat: Nordea otrzymuje pozwolenie na sprzedaż jednostek funduszy inwestycyjnych w Polsce
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Nordea otrzymała od Komisji Papierów Wartościowych i Giełd pozwolenie na
    promocję i sprzedaż własnych funduszy w Polsce. Nordea jest jednym z
    pierwszych w Polsce z banków zagranicznych, które otrzymały takie
    zezwolenie.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,8178

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-01-06 18:17:27
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:crjacp$5j4$1@news.onet.pl...
> [...]
    > promocję i sprzedaż własnych funduszy w Polsce. Nordea jest jednym z
    > pierwszych w Polsce z banków zagranicznych, które otrzymały takie

    Czy te fundusze beda prowadzone w EUR lub USD, tzn ze ksiegowosc na nich nie
    bedzie miala nic wspolnego ze zlotowka, a wartosc jednostki bedzie wyrazona
    tylko w danej walucie zagranicznej? Moje pytanie zmierza do tego czy nie
    trzeba bedzie placic podatku od wzrostu wartosci waluty po przeliczeniu na
    zlote, jak ma to miejsce w przypadku funduszy zarejestrowanych w Polsce? Czy
    w koncu jest to jakas alternatywa dla lokat walutowych?