  • 1. Data: 2008-02-05 07:42:30
    Temat: Nordea Spectrum pierwsze koty za płoty
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Trochę ostatnio nie miałem czasu, dlatego się to tak przeciągnęło. Konto
    już aktywne a wszystko poszło bez problemów. Konto założone 23.01 kurier
    był u mnie 29.01 i jak sprawdzałem przez www to już 03.02 mogłem
    aktywować konto, no ale dopiero dzisiaj mam chwilę.
    Panel www wygląda bardzo ciekawie i jest mocno konfigurowalny i powiem
    szczerze, po pierwszym kontakcie, widzi mi się to i nawet zaryzykuje
    takie stwierdzenie, że jest lepiej niż w m*bankach. Można sobie
    spersonalizować stronę startową oraz boczne menu (dodać/usunąć
    przesuwanie góra/dół/prawo/lewo wszystko jest). Do konta mamy pełen
    pakiet powiadomień przez sms/wap i z tego co się dowiedziałem jest to
    darmowe - bardzo miło z ich strony i aż dziw bierze, bo opcji jest
    naprawdę sporo (kilkanaście). Strona działa szybko i nie jest
    przeładowana zbędnymi gadżetami. Do swojego ID dostajemy kartę kodów (80
    kodów do zdrapania) przy pomocy których logujemy się do systemu i pewnie
    zatwierdzamy nim co ważniejsze operację. Czy jest to lepsze niż token/
    telefon to już kwestia gustu - generalnie każdą z tych rzeczy możemy
    zgubić ;) Na pewno logowanie jest bezpieczniejsze przy pomocy kodów, no
    ale jak kartę zgubimy/zapomnimy to dupa zbita. Nie zauważyłem w systemie
    opcji zamawiania karty, więc robi się to chyba jakoś automagicznie.
    Jeżeli chcielibyśmy wyjechać gdzieś na dłużej to wychodzi na to, że kody
    trzababy oszczędzać jak wodę na pustyni hłe hłe.
    Teraz czekam jeszcze na kartę, która po powrocie mojej podpisanej umowy
    poszła do produkcji. Także pozostanie jeszcze test bankomatów w .pl i .no

    Xenocide

  • 2. Data: 2008-02-05 07:54:42
    Temat: Re: Nordea Spectrum pierwsze koty za płoty
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:fo9416$t96$2@news.dialog.net.pl...

> [...]
    > Teraz czekam jeszcze na kartę, która po powrocie mojej podpisanej umowy
    > poszła do produkcji. Także pozostanie jeszcze test bankomatów w .pl i .no

    system jest fajny, ale ciekawe czy już znieśli obowiązek wpisywania w
    przelewie
    adresu odbiorcy (trzeba było wpisywać kropki, zera, lub inne cuda).
    Także ciekawe, czy już poprawnie naliczają belkowe, bo jeszcze w zeszłym
    roku
    liczyli według starych zasad (czyli 19% od każdej kwoty, bez zaokrąglania do
    pełnych złotych).
    Karty kodów oczywiście możesz zamówić przez www (w sekcji wnioski).
    V Electron jest brzydka jak cholera.

    pzdr
    tomek

  • 3. Data: 2008-02-05 08:38:03
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Feb 2008 08:54:42 +0100, Tomek. napisał(a):

    > system jest fajny, ale ciekawe czy już znieśli obowiązek wpisywania w
    > przelewie
    > adresu odbiorcy (trzeba było wpisywać kropki, zera, lub inne cuda).

    Nie znieśli i rzeczywiście trochę to upierdliwe.

    > V Electron jest brzydka jak cholera.

    A to ma jakieś znaczenie?

    Xenocide

  • 4. Data: 2008-02-05 08:38:26
    Od: "Bard" <b...@w...o2.pl>

    > Do konta mamy pełen
    > pakiet powiadomień przez sms/wap i z tego co się dowiedziałem jest to
    > darmowe - bardzo miło z ich strony i aż dziw bierze, bo opcji jest
    > naprawdę sporo (kilkanaście).

    I informuje o kazdej platnosci karta, o kazdym przelewie i o kazdym
    zrealizowanym poleceniu zaplaty? Darmowo?
    Jezeli tak, to doliczajac darmowe bankomaty - biore to konto :)

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2008-02-05 08:41:16
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Feb 2008 09:38:26 +0100, Bard napisał(a):

    > I informuje o kazdej platnosci karta, o kazdym przelewie i o kazdym
    > zrealizowanym poleceniu zaplaty? Darmowo? Jezeli tak, to doliczajac
    > darmowe bankomaty - biore to konto :)

    Teraz już dokładnie nie pamiętam co tam jest, bo rzuciłem tylko okiem na
    szybkiego. Na pewno są opcje wpłata powyżej 200, 500 i 1000 czy jakoś tak
    i przelewy wychodzące też jakoś tak, jakieś raty, ilość kodów na karcie i
    coś tam jeszcze. Zobacz na www, bo jest gdzieś demo to pewnie tam będzie.

    Xenocide

  • 6. Data: 2008-02-05 09:12:39
    Od: " mar" <y...@g...pl>

    od nowego roku kartę kodów można też w razie czego pobrać również w oddziale z
    tym, że system i tak widzi co najwyżej dwie jednocześnie (jedną aktualnie
    aktywną i następną), tak więc zapasu wielkiego nie zrobimy aczkolwiek gdyby
    nasza "kochana" poczta coś wywinęła jest wyjście. kodów używa się często i
    gęsto, praktycznie do wszystkiego włącznie z przelewami pomiędzy swoimi
    rachunkami i dosyć szybko schodzą natomiast jak mi infolinia powiedziała już
    po zużyciu 30 jest wysyłana następna. odnośnie panelu internetowego to fakt,
    że tak konfigurowalnego pod własne potrzeby jeszcze nie widziałem. wygląd kart
    to oczywiście kwestia gustu ale mi osobiście się podobają. po prostu karty
    NORDEA podobno w każdym kraju są graficznie takie same ( w Danii na pewno).

  • 7. Data: 2008-02-05 17:32:30
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Tomek."
    > Także ciekawe, czy już poprawnie naliczają belkowe, bo jeszcze w
    > zeszłym roku
    > liczyli według starych zasad (czyli 19% od każdej kwoty, bez
    > zaokrąglania do pełnych złotych).

    caly czas tego nie umieją poprawić - jak po naliczeniu odsetek poganiam
    ich
    zeby poprawili (mailem wewn.) to grzecznie sami stornują

    > Karty kodów oczywiście możesz zamówić przez www (w sekcji wnioski).
    > V Electron jest brzydka jak cholera.

    ja juz dawno mam za soba rok oplacania tokena i teraz mam go za darmo
    *** blad ***

  • 8. Data: 2008-02-05 19:57:51
    Temat: Re: Nordea Spectrum pierwsze koty za p?oty
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Bard wrote:

    > I informuje o kazdej platnosci karta, o kazdym przelewie i o kazdym
    > zrealizowanym poleceniu zaplaty? Darmowo?
    > Jezeli tak, to doliczajac darmowe bankomaty - biore to konto :)

    Tutaj lista powiadomien ktore mozna aktywowac (wszystkie by default
    wlaczone):

    Powiadomienia dedykowane wysłane przez dysponenta
    Powiadomienia dla grupy wysłane przez dysponenta
    Powiadomienia wysłane do wszystkich klientów przez dysponenta
    Wpływ na rachunek powyżej 200 PLN
    Wpływ na rachunek powyżej 500 PLN
    Wpływ na rachunek powyżej 1000 PLN
    Wpływ na rachunek powyżej 10000 PLN
    Realizacja dyspozycji przelewu powyżej 200 PLN
    Realizacja dyspozycji przelewu powyżej 500 PLN
    Realizacja dyspozycji przelewu powyżej 1000 PLN
    Realizacja dyspozycji przelewu powyżej 10000 PLN
    Przekroczenie salda rachunku bez limitu kredytowego
    Liczba rat kredytu do spłacenia
    Upłynięcie terminu lokaty
    Przekroczenie przyznanego limitu kredytu w ROR
    Wygaśnięcie kredytu w ROR
    Liczba haseł na karcie uwierzytelniającej

    O transakcjach KK nie powiadamia. Polecenia przelewu sygnalizuje niemal
    natychmiast, natomiast (przynajmniej u mnie) zawiadomienie o wplywie z
    reguly przybywa nastepnego dnia roboczego. Z polecenia zaplaty nie
    korzystam, wiec nie wiem. Ale w ogolnosci sympatyczne konto, w programie
    lojalnosciowym Benefit mam przelewy po 0,40. KK jest do dupy, bo
    obowiazkowe ubezpieczenie, chociaz niezle kursy walut. Jak splacisz
    przed wygenerowaniem wyciagu to fajna :D

    Pozdrawiam
    Wwieslaw

  • 9. Data: 2008-02-05 21:11:16
    Od: "Michał R." <m...@e...pl>

    a ile kosztują przelewy z tego konta do innego banku

    bo z taryfy prowizji wynika ze 5 zł

    to co to za interes

  • 10. Data: 2008-02-06 09:20:07
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Michał R." <
    >a ile kosztują przelewy z tego konta do innego banku
    >
    > bo z taryfy prowizji wynika ze 5 zł
    >
    > to co to za interes

    tyle to kosztują, jak im osobiscie bedziesz glowe zawracal
    przelewy przez internet po 0,60 zl dla normalnego klienta
    lub np. po 0,40 zl dla klienta zlotego (ma kilka produktow)
    *** blad ***