  • From: "Tomek." <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nordea Spectrum pierwsze koty za płoty
    Date: Tue, 5 Feb 2008 08:54:42 +0100

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:fo9416$t96$2@news.dialog.net.pl...

    > Trochę ostatnio nie miałem czasu, dlatego się to tak przeciągnęło. Konto
    > już aktywne a wszystko poszło bez problemów. Konto założone 23.01 kurier
    > był u mnie 29.01 i jak sprawdzałem przez www to już 03.02 mogłem
    > aktywować konto, no ale dopiero dzisiaj mam chwilę.
    > Panel www wygląda bardzo ciekawie i jest mocno konfigurowalny i powiem
    > szczerze, po pierwszym kontakcie, widzi mi się to i nawet zaryzykuje
    > takie stwierdzenie, że jest lepiej niż w m*bankach. Można sobie
    > spersonalizować stronę startową oraz boczne menu (dodać/usunąć
> [...]
    system jest fajny, ale ciekawe czy już znieśli obowiązek wpisywania w
    przelewie
    adresu odbiorcy (trzeba było wpisywać kropki, zera, lub inne cuda).
    Także ciekawe, czy już poprawnie naliczają belkowe, bo jeszcze w zeszłym
    roku
    liczyli według starych zasad (czyli 19% od każdej kwoty, bez zaokrąglania do
    pełnych złotych).
    Karty kodów oczywiście możesz zamówić przez www (w sekcji wnioski).
    V Electron jest brzydka jak cholera.

    pzdr
    tomek