    From: Wwieslaw <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nordea Spectrum pierwsze koty za p?oty
    Date: Tue, 05 Feb 2008 20:57:51 +0100

    Bard wrote:

    > I informuje o kazdej platnosci karta, o kazdym przelewie i o kazdym
    > zrealizowanym poleceniu zaplaty? Darmowo?
    > Jezeli tak, to doliczajac darmowe bankomaty - biore to konto :)

    Tutaj lista powiadomien ktore mozna aktywowac (wszystkie by default
    wlaczone):

    Powiadomienia dedykowane wysłane przez dysponenta
    Powiadomienia dla grupy wysłane przez dysponenta
    Powiadomienia wysłane do wszystkich klientów przez dysponenta
    Wpływ na rachunek powyżej 200 PLN
    Wpływ na rachunek powyżej 500 PLN
    Wpływ na rachunek powyżej 1000 PLN
    Wpływ na rachunek powyżej 10000 PLN
    Realizacja dyspozycji przelewu powyżej 200 PLN
    Realizacja dyspozycji przelewu powyżej 500 PLN
    Realizacja dyspozycji przelewu powyżej 1000 PLN
    Realizacja dyspozycji przelewu powyżej 10000 PLN
    Przekroczenie salda rachunku bez limitu kredytowego
    Liczba rat kredytu do spłacenia
    Upłynięcie terminu lokaty
    Przekroczenie przyznanego limitu kredytu w ROR
    Wygaśnięcie kredytu w ROR
    Liczba haseł na karcie uwierzytelniającej

    O transakcjach KK nie powiadamia. Polecenia przelewu sygnalizuje niemal
    natychmiast, natomiast (przynajmniej u mnie) zawiadomienie o wplywie z
    reguly przybywa nastepnego dnia roboczego. Z polecenia zaplaty nie
    korzystam, wiec nie wiem. Ale w ogolnosci sympatyczne konto, w programie
    lojalnosciowym Benefit mam przelewy po 0,40. KK jest do dupy, bo
    obowiazkowe ubezpieczenie, chociaz niezle kursy walut. Jak splacisz
    przed wygenerowaniem wyciagu to fajna :D

    Pozdrawiam
    Wwieslaw