    From: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nordea Spectrum pierwsze koty za płoty
    Date: Tue, 5 Feb 2008 07:42:30 +0000 (UTC)

    Trochę ostatnio nie miałem czasu, dlatego się to tak przeciągnęło. Konto
    już aktywne a wszystko poszło bez problemów. Konto założone 23.01 kurier
    był u mnie 29.01 i jak sprawdzałem przez www to już 03.02 mogłem
    aktywować konto, no ale dopiero dzisiaj mam chwilę.
    Panel www wygląda bardzo ciekawie i jest mocno konfigurowalny i powiem
    szczerze, po pierwszym kontakcie, widzi mi się to i nawet zaryzykuje
    takie stwierdzenie, że jest lepiej niż w m*bankach. Można sobie
    spersonalizować stronę startową oraz boczne menu (dodać/usunąć
    przesuwanie góra/dół/prawo/lewo wszystko jest). Do konta mamy pełen
    pakiet powiadomień przez sms/wap i z tego co się dowiedziałem jest to
    darmowe - bardzo miło z ich strony i aż dziw bierze, bo opcji jest
    naprawdę sporo (kilkanaście). Strona działa szybko i nie jest
    przeładowana zbędnymi gadżetami. Do swojego ID dostajemy kartę kodów (80
    kodów do zdrapania) przy pomocy których logujemy się do systemu i pewnie
    zatwierdzamy nim co ważniejsze operację. Czy jest to lepsze niż token/
    telefon to już kwestia gustu - generalnie każdą z tych rzeczy możemy
    zgubić ;) Na pewno logowanie jest bezpieczniejsze przy pomocy kodów, no
    ale jak kartę zgubimy/zapomnimy to dupa zbita. Nie zauważyłem w systemie
    opcji zamawiania karty, więc robi się to chyba jakoś automagicznie.
    Jeżeli chcielibyśmy wyjechać gdzieś na dłużej to wychodzi na to, że kody
    trzababy oszczędzać jak wodę na pustyni hłe hłe.
    Teraz czekam jeszcze na kartę, która po powrocie mojej podpisanej umowy
    poszła do produkcji. Także pozostanie jeszcze test bankomatów w .pl i .no

    Xenocide