    From: " mar" <y...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nordea Spectrum pierwsze koty za płoty
    Date: Tue, 5 Feb 2008 09:12:39 +0000 (UTC)

    od nowego roku kartę kodów można też w razie czego pobrać również w oddziale z
    tym, że system i tak widzi co najwyżej dwie jednocześnie (jedną aktualnie
    aktywną i następną), tak więc zapasu wielkiego nie zrobimy aczkolwiek gdyby
    nasza "kochana" poczta coś wywinęła jest wyjście. kodów używa się często i
    gęsto, praktycznie do wszystkiego włącznie z przelewami pomiędzy swoimi
    rachunkami i dosyć szybko schodzą natomiast jak mi infolinia powiedziała już
    po zużyciu 30 jest wysyłana następna. odnośnie panelu internetowego to fakt,
    że tak konfigurowalnego pod własne potrzeby jeszcze nie widziałem. wygląd kart
    to oczywiście kwestia gustu ale mi osobiście się podobają. po prostu karty
    NORDEA podobno w każdym kraju są graficznie takie same ( w Danii na pewno).