  • 21. Data: 2004-07-06 21:05:19
    Temat: Re: Nordea Solo - porażka
    Od: "Hubert123" <h...@b...poczty.pl>

    Wątek dotyczy Nordei, a nie wszystkich banków. Załóż sobie nowy, a nie się
    podpinasz do mojego ze swoimi nietematycznymi wynurzeniami.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 22. Data: 2004-07-15 18:23:49
    Od: "Hubert123" <h...@b...poczty.pl>

    >3) Powiadomienia SMS
    >
    >Jakiś czas temu uruchomiono powiadomienia SMS o niektórych operacjach. Moim
    >zdaniem jest to zupełny niewypał. Ok. godz. 8 rano przychodzi SMS z
    >informacją, że "wykonano przelew na kwotę>200 PLN" - żadnych szczegółów...
    >Przecież w tym samym SMSie mogłyby być konkrety (tak jak np. w Inteligo).
    >Brak
    >też możliwości otrzymywania SMSów z powiadomieniami o przelewach na mniejsze
    >kwoty. SMSy przychodzą o stałej porze (ok. godz. 8 rano), a więc najczęściej
    >jest to odtwarzanie faktów z poprzedniego dnia!

    Kolejny "kamyczek do ogródka".

    Wczoraj otrzymałem przelew zagraniczny. Oczywiście - powiadomienia SMS nie
    było, chociaż był na kwotę powyżej 2000 PLN (a więc w zakresie, którey
    obejmują powiadomienia). Dowiedziałem się o nadejściu przelewu logując się po
    raz kolejny w ciągu dnia przez www (oczywiście za każdym razem tracę kolejne
    hasło jednorazowe, bo żeby się zalogować trzeba go użyć).
    Wykonałem przelew zewnętrzny na konto w innym banku, przelewając środki, które
    otrzymałem z zagranicy. Po ok. pół godznie od zlecenia, otrzymałem SMSa z

    owiadomieniem w stylu "wykonano przelew wychodzący na kwotę powyżej 1000 PLN".

    To było wczoraj w godz. popołudniowych.
    Już zapomniałem o całej sprawie, gdy właśnie przed chwilą nadszedł SMS z

    ordei o treści w stylu "otrzymałeś przelew przychodzący na kwotę powyżej 1000

    PLN". Zalogowałem się, żeby sprawdzić co to za przelew - nie ma niczego. Po
    prostu - to było spóźnione o 1,5 doby powiadomienie o nadejściu tego przelewu
    zagranicznego.
    Uprzedzając ewentualne komentarze, że może winę za opóźnione doręczenie SMSa
    ponosi operator sieci komórkowej podpowiadam, że sprawdziłem w systemie
    NordeaSolo w zakładce powiadomień - zostało ono wygenerowane przez system
    dopiero dzisiaj w godz. popołudniowych.
    Czemu mają służyć takie powiadomienia? Dlaczego o operacjach wychodzących mogą
    nadchodzić z niewielką zwłoką, a o przychodzących - ze znaczną?

    Hubert

  • 23. Data: 2004-07-16 08:50:23
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Hubert123 wrote:
> [...]
    (...)
    > Czemu mają służyć takie powiadomienia? Dlaczego o operacjach
    > wychodzących mogą nadchodzić z niewielką zwłoką, a o przychodzących -
    > ze znaczną?

    to widocznie generuje jakis ekstra programik ktory osobno puszczają
    - potwierdzam bezsens tych powiadomien - mam wlaczone ale tez powiadamiaja mnie
    czesto ze cos wplynelo jak forsy juz nie ma :-))
    Od razu te SMSy wywalam - mam wlaczone bo czekam az to usprawnią
    *** blad ***

  • 24. Data: 2004-12-30 12:03:37
    Od: p...@p...onet.pl

    > stałych
    >
    > Nie. Ale z mBanku do PekaoSA, to ja mogę dosyć łatwo przelać bezpłatnie i
    > online (prawie) ;)

    Jak?
    przecież mbank kasuje za przelew 0,5 zł.

    Jacek