  • 11. Data: 2004-07-06 07:10:42
    Temat: Re: Nordea Solo - pora??ka
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> wrote:

    >> Ty mówisz o poleceniu zapłaty?
    >
    > Nie.

    No to już nie wiem o co Ci chodzi.

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/ GPG:0xABC292D1

  • 12. Data: 2004-07-06 07:34:26
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > No to już nie wiem o co Ci chodzi.

    O to, że do mnie przychodzi oryginał a do banku przychodzi kopia faktury. I
    to bank martwi się o to by dokonać przelewu na odpowiednią kwotę i w ostatni
    możliwy dzień za moje telefony, gaz, prąd, śmieci, wodę i ścieki,
    ubezpieczenia, itd. Ja tylko raz w miesiącu odhaczam na wyciągu co
    zapłacone.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 13. Data: 2004-07-06 09:24:59
    Temat: Re: Nordea Solo - porażka
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    > prąd, śmieci, wodę i ścieki, ubezpieczenia, itd. Ja tylko raz w
    > miesiącu odhaczam na wyciągu co zapłacone.

    Do tego służy polecenie zapłaty.
    Mamy 21 wiek, a Ty chcesz by jakieś papiery latały z gazowni do banku
    i ktoś to ręcznie wklepywał.

    Jeśli Twoja gazownia lub cokolwiek nie obsługuje polecenia zapłaty, to
    tym gorzej dla gazowni, i ją należy męczyć o to.
    Jeśli Twój zakład ebergetyczny obsługuje polecenie zapłaty, a gazownia
    nie, to w ramach głosowania pieniędzmi kup sobie kuchenkę elektryczną.
    Wodę bierz ze studni a śmieci na kompost, póki nie pojawi się taki
    zakład co obsługuje to usługi i polecenie zapłaty.

  • 14. Data: 2004-07-06 09:29:31
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Do tego służy polecenie zapłaty.

    Albo zlecenie stałe o zmiennej kwocie ;-)

    > Mamy 21 wiek, a Ty chcesz by jakieś papiery latały z gazowni do banku
    > i ktoś to ręcznie wklepywał.
    /ciach/

    A dlaczego on ma zostać "bojownikiem o wprowadzenie PZ" ? Zamiast głosować
    nogami kupując kuchenkę elektryczną zamiast gazowej, głosuje nogami
    wybierając bank z niszowymi usługami ;-))) Jak wszyscy dostawcy wprowadzą
    PZ, to pewnie zmieni bank.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2004-07-06 09:36:37
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    [rachu ciachu]

    Prawą nogą, to Ty dziś nie wstałeś. Nawet lewą nie wstałeś. Pytanie brzmi:
    czym Ty wstałeś?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 16. Data: 2004-07-06 09:36:39
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > nogami kupując kuchenkę elektryczną zamiast gazowej, głosuje nogami
    > wybierając bank z niszowymi usługami ;-))) Jak wszyscy dostawcy wprowadzą

    Niekoniecznie. Nie widzę specjalnej przewagi polecenia zapłaty nad zleceniem
    stałym. Natomiast prawdopodobnie zmienię bank, jeśłi ten zaprzestanie
    realizować zlecenia stałe w takiej formie jak dotychczas.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 17. Data: 2004-07-06 11:34:02
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 6 Jul 2004 11:36:39 +0200, w <ccdrv8$rqk$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Maciej
    Loret" <m...@p...pl> napisał(-a):

    > Niekoniecznie. Nie widzę specjalnej przewagi polecenia zapłaty nad zleceniem
    > stałym.

    A jakie są wady, że lepiej stosować takie zlecenie stałe niż PZ?

    PS. A nie można obciążyć karty?

  • 18. Data: 2004-07-06 11:36:50
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl>

    >bank
    >
    >Ale i tak lepsza niż byłego LG, miałem konto LG, to żygać mi się
    >chciało, nic nie działało właściwie, przeładowane jakimś ciężkimi i
    >nieporawnymi skryptami, waliło mi się to tak że może ze dwa razy się
    >zalogowałem. A gdy przyszła Nordea, to w porównaniu z tamtym system
    >miód - mogę pod tekstowym ELinksem używać, jak Inteligo! No i używam
    >sobie.
    LG Petro mimo iz malo z niego korzystalem byla to swego rodzaju skarbonka
    bylo ok za free maestro,prowadzenie przelewy dostep przez inet , tel ,2 wyplaty
    w Euronecie w miesiacu, co do strony transakcyjnej mozna bylo zmienic ZTCP na
    bardziej HaTeeMLowata wiec w czym problem trzeba bylo poszukac w ustawieniach,
    troche glupie rozwiazanie z odsetkami netkombo ale jak wspomnialem dla mnie to
    byla skarbonka, wszystkie rachunki widoczne (walutowe) mozliwe ze
    przewalutowywalem kilkanascie centow, jak zaproponowali migracje do nordei to
    od razu jak duza czesc grupy wybralem link "wniosek o zamkniecie rachunku"

    >Citibank - logowanie jednym hasłem - jakiś dowcip
    >SKREŚLONY
    <ciach>

    >Co zostaje na końcu:
    >Inteligo, Nordea, Multibank, mBank

    Inteligo zdaje sie ze tez logowanie 1 haslem?

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 19. Data: 2004-07-06 11:53:11
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    >A jakie są wady, że lepiej stosować takie zlecenie stałe niż PZ?

    Dla mnie? Musiałbym odkręcić około 10 zleceń stałych ;)

    > PS. A nie można obciążyć karty?

    BZWBK IDEA Profit? Niestety, nie.
    Ozłociłbym Cię gdybyś to załatwił ;))

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 20. Data: 2004-07-06 12:37:51
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Al501 <a...@i...net.pl> wrote:

    > <ciach>

    > Inteligo zdaje sie ze tez logowanie 1 haslem?

    Chodzi o to żę w Citibanku nie ma potem żadnych innych zabezpieczeń
    jak hasła jednorazowe. A w Inteligo samym logowaniem kasy nie
    wylejesz, możesz co najwyżej saldo zobaczyć. A żeby cokolwiek
    uszkodzić trzeba hasło jednorazowe.