  • 1. Data: 2004-07-05 14:08:37
    Temat: Z Brazylii do Polski - jak ??
    Od: "Telemach" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    Szukam jakiegos szybkiego i skutecznego rozwiazania dla transferu pieniedzy z
    Brazylii do Polski. Jak narazie udalo mi sie przekonac tamta strone do
    wykorzystania karty kredytowej, teraz tylko potrzebuje znalezc relatywnie
    taniego posrednika (firme lub prywatnego) ktory ma mozliwosc sciagniecia mi
    kasy z karty i zrobienia przelewu w Polsce. Zalezy mi na czasie. Biore pod
    uwage rowniez serwisy takie jak allpay.pl lecz nie do konca jestem przekonany o
    ich rzetelnosci oraz szybkosci w realizacji platnosci. Bede dzwieczny za
    wskazowki lub pomoc.

    - Telemach -
    gg:1411424

  • 2. Data: 2004-07-07 15:06:10
    Temat: Re: Z Brazylii do Polski - jak ??
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <6...@n...onet.pl>,
    t...@p...onet.pl says...
> [...]
    > ich rzetelnosci oraz szybkosci w realizacji platnosci. Bede dzwieczny za

    Karta kredytowa to sredni pomysl, lepsza jest debetowa. Zalezy o jakiej
    kwocie jest mowa .... jezeli jest to wiecej niz okolo $500 jednorazowa
    to zazwyczaj transfer miedzynarodowy jest OK. Sprawdzales ile moze
    kosztowac?

    AP

  • 3. Data: 2004-07-07 16:55:02
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 5 Jul 2004 16:08:37 +0200, "Telemach"
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >uwage rowniez serwisy takie jak allpay.pl lecz nie do konca jestem przekonany o

    Allpay.pl? Brrr, okropność. Zajrzyj do regulaminu (paragrafy 32-33,
    34-35 i zwłaszcza 36). Jak dla mnie: dev/drzewo.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2004-07-09 19:40:13
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Telemach napisał:
> [...]
    > znalezc relatywnie taniego posrednika (firme lub prywatnego) ktory ma
    > mozliwosc sciagniecia mi kasy z karty i zrobienia przelewu w Polsce.

    Może iKobo - http://www.ikobo.com/ ?

    K.