  • 1. Data: 2004-07-05 16:15:21
    Temat: Pekao24 - strasznie wolne
    Od: "Adam" <d...@a...tk>

    Jak w temacie - strasznie wolno mi dziś działa i to przez cały dzień to
    samo - testowałem z DSL-a w pracy i NEO+ w domku i chodzi bardzo wolno. Czy
    ktoś z innym łączem może sprawdzić ? Bo nie wiem czy dzwonić do nich czy do
    Tepsy.

    --
    pozdrawiam,
    Adam

  • 2. Data: 2004-07-05 16:45:06
    Temat: Re: Pekao24 - strasznie wolne
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Adam" <d...@a...tk> writes:

> [...]
    > ktoś z innym łączem może sprawdzić ? Bo nie wiem czy dzwonić do nich czy do

    Jakość łącza to możesz z domu sprawdzić choćby otwierając onet...

  • 3. Data: 2004-07-05 17:11:50
    Od: "Adam" <d...@a...tk>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:87zn6e1jzh.fsf@cauchy.softax.local...
    > Jakość łącza to możesz z domu sprawdzić choćby otwierając onet...

    Otwierając onet sprawdzę jakość połączenia z onetem ... (o ile sie otworzy)

    Internet chodzi normalnie ale pekao24 chodzi do dupy. Pytanie czy to wina
    pekao24 ( bo coś tam robią, przeciążony serwer etc.) czy TPsa ( bo padło im
    łącze do providera netu dla pekao24 etc.)

  • 4. Data: 2004-07-06 09:50:32
    Od: "ALas" <a...@a...pl>

    Mam DSL (Warszawa) - działa tak wolno, że nie mogę nawt dokonać przelewu.
    Ale to nie wina łącza tylko serwera banku.
    A.

    --
    http://www.systemkierowania.cmppp.edu.pl

  • 5. Data: 2004-07-06 15:44:31
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Adam pisze:
    >Internet chodzi normalnie ale pekao24 chodzi do dupy. Pytanie czy to wina
    >pekao24

    Ten typ tak ma.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 6. Data: 2004-07-07 06:39:38
    Od: "ALas" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Radek B" <r...@f...inv.pl> napisał w wiadomości
    > Ten typ tak ma.

    Obecnie nawet strona główna nie ładuje się. Zdechło całkowicie
    A.