  • 41. Data: 2013-03-26 10:46:44
    Temat: Re: No i wyruchali Cypr
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.03.2013 14:09, MK pisze:

    > a to tylko z detalicznych sobie biorą? jak pracodawcy zabiorą 40%
    > tego co ma na pensje będzie ok?

    Pracodawcy lokat raczej nie mają.

  • 42. Data: 2013-03-26 10:51:10
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    wiadomości news:kirqq4$ubp$2@node2.news.atman.pl...

    > Pracodawcy lokat raczej nie mają.

    To z RORów powyżej 100K nie zabierają tylko z lokat ?
    P.G.

  • 43. Data: 2013-03-26 10:52:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.03.2013 04:00, Marcepan pisze:
    > "Andrzej Lawa"
    >
    > Nie? Spróbuj cokolwiek wypłacić.

    Primo: nie mieszkam na Cyprze ;->
    Secundo: to przejściowe.

  • 44. Data: 2013-03-26 10:54:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.03.2013 07:47, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Np. czy Jezus Chrystus powinien zostac intronizowany na Krola Polski
    > itp.

    Jeśli już mamy wybierać postać fikcyjną na polskiego władcę, to ja wolę
    lorda Vetinariego.

  • 45. Data: 2013-03-26 10:54:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.03.2013 03:58, Marcepan pisze:
    > "Budzik"
    >
    > Polska jest zadłużona lekko licząc na 350mln euro. Co robisz by to
    > spłacić i kiedy to oddasz, leniu?

    Mi możesz zabrać połowę każdej mojej lokaty powyżej 100 tysięcy euro.

  • 46. Data: 2013-03-26 10:58:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@i...pwr.wroc.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To rzeczywiście nowość, konfiskata majątku obywateli jednego państwa
    > zależy od decyzji parlamentu drugiego państwa, a dawniej potrzebne były
    > bombardowania, oblężenia i pacyfikacje.

    Jakby na to nie patrzeć - nic cyprowi nie narzucono.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 47. Data: 2013-03-26 10:59:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.03.2013 10:51, Piotr Gałka pisze:

    > w wiadomości news:kirqq4$ubp$2@node2.news.atman.pl...

    > To z RORów powyżej 100K nie zabierają tylko z lokat ?

    Ponoć nie.

    Zresztą firmy działające to raczej mają kredyty obrotowe.

  • 48. Data: 2013-03-26 10:59:55
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 26 marca 2013 (07:47:06) napisano:

    > Tak.

    > Np. czy Jezus Chrystus powinien zostac intronizowany na Krola Polski
    > itp.

    Nie może.

    W Polsce osoba skazana prawomocnym wyrokiem nie może być głową państwa.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 49. Data: 2013-03-26 11:04:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.03.2013 10:59, Yakhub pisze:

    > Nie może.
    >
    > W Polsce osoba skazana prawomocnym wyrokiem nie może być głową państwa.

    Ale po tylu latach to się już dawno zatarło.

  • 51. Data: 2013-03-26 11:25:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@t...maila napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > "Budzik"
    >
    > Polska jest zadłużona lekko licząc na 350mln euro. Co robisz by to
    > spłacić i kiedy to oddasz, leniu?

    pracuje, podnosze każdy grosz z ulicy a nie tak jak południowcy:
    - tera nie
    - tera sjesta
    - tera nie sprzedam

    Nie to nie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej