  • 31. Data: 2013-03-26 02:43:55
    Temat: Re: No i wyruchali Cypr
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomasz Chmielewski" 2...@n...wpkg.org

    : rozsadku: nie pakuj wszystkich swoich oszczednosci do jednego banku,
    : szczegolnie, jesli twoj kraj ma olbrzymie problemy od wielu lat)?

    A czy obecnie RP ma olbrzymie problemy?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2013-03-26 03:58:02
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    "Budzik"
    > Nie twierdzę, że dobrze się stało, czy zeby mi sie to podobało.
    > Twierdze ze:
    > - południowcy to lenie
    > - praktycznie nie płacili podatków, wiec teraz zapłaccili zaległy

    Polska jest zadłużona lekko licząc na 350mln euro. Co robisz by to spłacić i
    kiedy to oddasz, leniu?

  • 33. Data: 2013-03-26 04:00:09
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    "Andrzej Lawa"
    > A tak stracili tylko ci, co trzymali wielkie majątki - a nie drobni
    > ciułacze.

    Nie? Spróbuj cokolwiek wypłacić.

  • 34. Data: 2013-03-26 04:13:04
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    "Pan Sowa"
    > A co my jesteśmy winni, że musimy spłacać ich (obojętnie czy rządu Grecji
    > czy nie) długi ? W dodatku oni są bogatsi od nas.

    Bo byłeś na wyborach i wybrałeś ekipę która uchwali podatek pomocowy dla
    strefy euro. Ratowaliśmy Islandię i Grecję to dlaczego nie Cypr? Poza tym
    nie patrz na Cypr bo sam jesteś zadłużony po uszy i nic nie robisz by
    spłacić swoje (czy tam twojego rządu) długi.
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,13599455,Polska_
    zadluzona_na_814_mld_zl__MF_podalo_dane.html

  • 35. Data: 2013-03-26 04:41:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marcepan wrote:
    > "Budzik"
    >
    > Polska jest zadłużona lekko licząc na 350mln euro. Co robisz by to
    > spłacić i kiedy to oddasz, leniu?

    co raz wiecej podatkow płacę.
    Co prawda mam wrażenie, że zamiast na spłatę idą na zupełnie coś innego.

    To akurat można zmienić przy wyborach, w co jednak nie wierzę, bo ten
    naród już od średniowiecza, jak głupi był, tak głupim pozostanie.

  • 36. Data: 2013-03-26 05:09:09
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Marcepan" <b...@t...maila> writes:

    > "Pan Sowa"
    >
    > Bo byłeś na wyborach i wybrałeś ekipę która uchwali podatek pomocowy
    A skąd wiesz, że on(a) głosował(a) na "tą" ekipę?

    KJ

    Lockwood's Long Shot:
    The chances of getting eaten up by a lion on Main Street
    aren't one in a million, but once would be enough.

  • 37. Data: 2013-03-26 07:47:06
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Tue, 26 Mar 2013 02:43:55 +0100
    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > "Tomasz Chmielewski" 2...@n...wpkg.org
    >
    > : rozsadku: nie pakuj wszystkich swoich oszczednosci do jednego banku,
    > : szczegolnie, jesli twoj kraj ma olbrzymie problemy od wielu lat)?
    >
    > A czy obecnie RP ma olbrzymie problemy?

    Tak.

    Np. czy Jezus Chrystus powinien zostac intronizowany na Krola Polski
    itp.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 38. Data: 2013-03-26 07:49:59
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Tue, 26 Mar 2013 04:13:04 +0100
    "Marcepan" <b...@t...maila> wrote:

    > "Pan Sowa"
    >
    > Bo byłeś na wyborach i wybrałeś ekipę która uchwali podatek pomocowy
    > dla strefy euro. Ratowaliśmy Islandię i Grecję to dlaczego nie Cypr?

    Islandia w przeliczeniu na obywatela jest bogatsza od nas, nie jest w
    UE ani w strefie euro, a jej pomoglismy.

    Precz z Unia! Precz z preczem!

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptravaler.com

  • 39. Data: 2013-03-26 07:57:23
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-26 07:49, Tomasz Chmielewski napisał(a):
    > Precz z Unia! Precz z preczem!

    To jest dobre, od tego trzeba zacząć.

    --
    TrzyLinie

  • 40. Data: 2013-03-26 10:45:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.03.2013 20:17, Tomasz Finke pisze:

    > To rzeczywiście nowość, konfiskata majątku obywateli jednego państwa
    > zależy od decyzji parlamentu drugiego państwa, a dawniej potrzebne były
    > bombardowania, oblężenia i pacyfikacje.

    Tęskno ci do tych czasów?