  • 11. Data: 2002-01-02 17:45:15
    Temat: Re: PKO SA i konto VIP
    Od: "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "KrisKros" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a0ueh8$20rr$1@news2.ipartners.pl...

    > Skoro poprawnie rozszyfrowałeś skrót to po co się czepiasz?

    Bo to było preludium do całej reszty :-)

    > może jesteś niedowartościowany i w ten sposób ukrywasz swoje
    kompleksy?

    Nie. Ale ponieważ miałem - jak widać - kiepski humor, to post w
    takiej postaci - zarówno językowej, jak i estetycznej oraz
    merytorycznej - jak Twój wlazł mi pod skórę.

    > Skoro na kasie jest wołami napisane, że klienci z kartą vip
    obsługiwani są
    > poza kolejką, to szacunku uczyć powinno się tych co stali w tej
    kolejce, a
    > także takich mądralskich jak ty, a przy okazji przypomnę ci że czasy
    > równości to mamy już za sobą (pomimo obecnie lewicowej władzy)

    Rzuciłeś tylko "karta vip upoważnia mnie także do obsługi poza
    kolejnością przy okienku kasowym". Z tego wcale nie wynika, że takie
    zasady panują w oddziale, z którego usług korzystałeś, a - może za
    rzadko bywam w oddziałach, to pewnie efekt korzystania z i-banków -
    nigdy jeszcze nie byłem w oddziale Pekao SA, gdzie nie byłoby oddzielnej
    obsługi (i kasy) dla VIP-ów. Że wołami przed kasą - to piszesz dopiero
    teraz. Sądząc po wspomnianych walorach Twojego pierwszego w wątku postu
    nie mogłem oprzeć się wrażeniu, że owa obsługa poza kolejnością jest
    tylko Twoim widzimisię.

    > Wspominałeś coś o szacunku, rozumiem że ciebie szacunek i kultura nie
    > obowiązuje, to nawet widać.

    To nie tak. Kartka z wołami zamiast liter :-) zmienia sytuację. Mam
    nadzieję, że woły są na tyle duże, że zauważyłbym je z daleka, bo jeśli
    kolejka byłaby długa, to mniejsze niż metr dwadzieścia mogłyby być
    niezauważalne.

    > Nie ma takiego w użyciu.

    Zawsze jest drugi z wspomnianych sposobów.

    > U ciebie (celowo piszę z małej litery przecież i tak uważasz że
    powinienem
    > uczyć się szacunku, nie będę wyprowadzał cię z błędu) nawet jak trafi
    na
    > głowę to i tak nic z tego ci nie przyjdzie, bo umysł masz wypaczony
    ideami
    > dawnych czasów i moralnością Kalego

    > KrisKros

    Krisie wzburzony, popatrz uważnie poniżej, przeczytaj te dwa
    fragmenty dwóch różnych postów oddzielone liniami gwiazdek i powiedz mi,
    który z tych postów napisał kompletny ignorant, dzieciak lejący słowa na
    publicznym forum jak mocz do kibla, a który napisałeś Ty.
    A może ktoś inny ma ochotę zgadywać?

    ******************************
    Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem konta vipowskiego w banku pko sa,
    karta vip upoważnia mnie także do obsługi poza kolejnością przy okienku
    kasowym,
    wchodzę rano do banku, a tam stoi ze 20 osób w kolejce, więc omijam ich
    gładko pokazuję kartę i mówię że mam prawo nie stać w kolejce,
    na to wszyscy rzucili się na mnie z mordą przy obojętności obsługi
    banku, że
    ich jest większość i mam stać, tych bym jeszcze olał ale w tej kolejce
    znalazły się
    trzy inne osoby z kartami vipowskimi, które stwierdziły że one też mają
    takie karty i stoją.......
    ******************************
[...]

    (...)
[...]

    Bo gdyby założyć, że obydwa posty napisała ta sama osoba, ale drugi
    pisany był po metamorfozie, to jednak chyba warto było taką metamorfozę
    wywołać.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.p

  • 12. Data: 2002-01-02 18:55:12
    Temat: Re: No bez takich na przełomie nowego/starego roku
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 1 Jan 2002 17:42:36 +0100, "@nteneum"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >W postach stosowane są pewne umowy, sformułowanie "pko sa" (w stosunku do
    >12401936) widziałem nawet na orzeczeniach sądowych, bilansach firm i uważam,
    >że Twoje posty tego typu są nie na miejscu.

    Kurde, chyba wlasnie Wiadomosciach widzialem podpis pod jakims facetem
    gadajacym o Euro "PKO SA" :-/
    Pogratulowac jedynce edukacyjnej roli :-(

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 13. Data: 2002-01-02 19:25:58
    Od: "@nteneum" <k...@p...onet.pl>

    > Pogratulowac jedynce edukacyjnej roli :-(

    ;))))))

    Idę zamknąć konto w najbliższym czasie tam ;)

    @

  • 14. Data: 2002-01-03 07:17:01
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 02, 2002 at 03:44:42PM +0100, Krzysztof Halasa wrote:

    > Bo to PKO BP, oczywiscie - tym sie rozni od PKO SA :-)
    >
    > No, moze byc jeszcze PKOBP, ale to chyba brzydko wyglada.

    Ale pko bp jest SA przeciez.

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-01-03 10:36:35
    Od: "Pete" <N...@b...com>

    "@nteneum" <k...@p...onet.pl> w wiadomości
    news:a0vmh8$3no$1@news.tpi.pl napisał(a)...

    > ;))))))
    >
    > Idę zamknąć konto w najbliższym czasie tam ;)

    Nie moze to byc?
    TV dorabia na bankowosci?
    Ciezkie czasy....

    Pete