  • 1. Data: 2001-12-31 14:30:08
    Temat: Re: PKO SA i konto VIP
    Od: "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "KrisKros" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a0p7v0$2jib$1@news2.ipartners.pl...
    > Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem konta vipowskiego w banku pko sa,

    Być może jesteś szczęśliwy, ale to wszystko.
    Nie pko sa, tylko Pekao SA, nie konto vipowskie, tylko Eurokonto [o
    statusie] VIP.

    > karta vip upoważnia mnie także do obsługi poza kolejnością przy
    okienku
    > kasowym,

    Nie. Do indywidualnej obsługi u wybranego opiekuna. W oddzielnym
    pokoju, w oddzielnej kasie. Przy kasie "dla wszystkich" powinieneś
    postać jak wszyscy (choćby dlatego, żeby się nauczyć szacunku, od
    ortografii począwszy - co świadczy również o szacunku do nas, kandydatów
    na interlokutorów - a na zasadach organizacynych Twojego banku [nie]
    skończywszy).

    > wchodzę rano do banku, a tam stoi ze 20 osób w kolejce, więc omijam
    ich
    > gładko pokazuję kartę i mówię że mam prawo nie stać w kolejce,
    > na to wszyscy rzucili się na mnie z mordą przy obojętności obsługi
    banku, że
    > ich jest większość i mam stać, tych bym jeszcze olał ale w tej kolejce

    Wolałbym tu nie cytować wiązanki, jaką chętnie bym Ci puścił przy
    takiej okazji.

    > znalazły się
    > trzy inne osoby z kartami vipowskimi, które stwierdziły że one też
    mają
    > takie karty i stoją.......

    Skoro nie chciało im się iść tam, gdzie obsługa im się - jako
    VIP-om - należała, to niech stoją.

    > wnioski mam dwa....
    > 1) ludzie lubią kolejki
    > 2) czas pożegnać się ze złotą kartą EC/MC banku pko sa.... może gdzieś
    > indziej
    > potraktują mnie lepiej.......

    Sam się zachowujesz, że pożal się Boże...

    > aha żeby nie było wątpliwości poszedłem także do obsługi klienta vip i
    > bardzo miła pani stwierdziła tam, że oni niestety nie mają oddzielnej
    > kasy....

    To trzeba było powiedzieć pani, żeby Ci zarejestrowała transakcję i
    zadzwoniła do kasy z prośbą, żeby Ciebie (Twój numer na wyświetlaczu -
    jeśli taki jest w użyciu) od razu wezwano do kasy. Ale ma to polegać na
    wezwaniu ze strony kasjerki, a nie pchaniu się buraka prosto do okienka
    kasowego.

    > więc chyba pkosa dość już na mnie zarobiło skoro każą mi stać 25 minut
    > pomimo obietnic, że klienci vip są obsługiwani poza kolejką!
    > Na koniec chciałem życzyć bankowi pkosa i jego pracownikom wiele
    pomyślności
    > w nowym roku
    > KK

    Życzę częstszego używania tego i owego - niekoniecznie zawsze tego
    samego, a w końcu trafi i na głowę.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.p

  • 2. Data: 2002-01-01 16:42:36
    Temat: No bez takich na przełomie nowego/starego roku
    Od: "@nteneum" <k...@p...onet.pl>

    > Nie pko sa, tylko Pekao SA, nie konto vipowskie, tylko Eurokonto [o
    > statusie] VIP.

    Ej, no ale bez takich ;)) Jest nowy rok, jest jeszcze wolne, a ty tu tak z
    wysokiego "c" wpadasz na gościa.
    Wszyscy wiedzą, że "pko sa" to "pekao sa" i że konto vipowskie, vipa, vipów
    itp itd to "eurokonto vip".

    Skąd w Tobie tyle nienawiści? ja bym nigdy w życiu nie napisał "pko sa", no
    ale jak będzie się tak czepiać, to będziemy niepotrzebnie zaśmiecać grupę
    nazwami. I tak np. po co pisać bre, czy bre sa, jak można pokazać, że umie
    się rozszyfrować ten skrót, to dla czego tego nie uczynić, nie? Bank Rozwoju
    Exportu Spółka Akcyjna lepiej brzmi, nie? A może jeszcze 100 postów, że ta
    nazwa powinna być spolszczona i powinna być treści "eksportu"??? Jakie
    "bise"? Lepiej przecież Bank Inicjatyw Społeczno - Ekonomicznych Spółka
    Akcyjna. I wreszcie jakie inteligo???? Czy to inteligo obniża stopy
    procentowe?? Czy to inteligo prowadzi (fizycznie) rachunki inteligo? Kazdy
    powinien pisać Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A.

    W postach stosowane są pewne umowy, sformułowanie "pko sa" (w stosunku do
    12401936) widziałem nawet na orzeczeniach sądowych, bilansach firm i uważam,
    że Twoje posty tego typu są nie na miejscu.

    A tak w ogóle to może byś jeszcze mówił "planem kont" ? np. moje 2704-11,
    moje 27041-11 itp??
    Szkoda, że są ibany, ja tak lubię plany kont ;))))))

    z noworocznym akcentem

    @@@@@@@@nteneum

  • 3. Data: 2002-01-01 16:48:49
    Temat: Re: No bez takich na przełomie nowego/starego roku
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jan 01, 2002 at 05:42:36PM +0100, @nteneum wrote:

    > Wszyscy wiedzą, że "pko sa" to "pekao sa"

    A dlaczeo niby nie pko bp sa?

    > W postach stosowane są pewne umowy, sformułowanie "pko sa" (w stosunku do
    > 12401936) widziałem nawet na orzeczeniach sądowych, bilansach firm i uważam,
    > że Twoje posty tego typu są nie na miejscu.

    Jak jeszcze powiesz ze czytales w gazetach to chyba uwierze. ;-))

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-01-01 16:50:36
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 1 Jan 2002 17:42:36 +0100, "@nteneum"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    > I tak np. po co pisać bre, czy bre sa, jak można pokazać, że umie
    >się rozszyfrować ten skrót, to dla czego tego nie uczynić, nie? Bank Rozwoju
    >Exportu Spółka Akcyjna lepiej brzmi, nie?

    Akurat to chyba nie ma juz Banku Rozwoju Eksportu, oficjalna nazwa
    obecnie to BRE BANK SA ;-)
    No co, jak sie czepiac to na calego ;-)))

    >W postach stosowane są pewne umowy, sformułowanie "pko sa" (w stosunku do
    >12401936) widziałem nawet na orzeczeniach sądowych, bilansach firm i uważam,
    >że Twoje posty tego typu są nie na miejscu.

    Sformulowanie "pko sa" nie jest jednoznaczne. W prawdzie najczesciej
    uzywane jest w odniesieniu do Pekao ale czasem tez do PKO BP SA. Nie
    chodzi tu o nic wiecej niz o jednoznacznosc (przynajmniej dla mnie).
    Jesli ktos napisze "konto w Inteligo" to wiem o co mu chodzi, "konto w
    pkobp", "konto w pekao" tez.
    Ale przy "konto w pko sa" na prawde nie mam pewnosci co autor mial na
    mysli.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-01-01 17:00:09
    Od: "@nteneum" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > pkobp", "konto w pekao" tez.
    > Ale przy "konto w pko sa" na prawde nie mam pewnosci co autor mial na

    jeśli jednak doda "konto vipowskie" powie o IKMIE no to chyba wiadomo, nie
    ??

    ;)))))))))))))))))

    Oj ten BRE BANK SA ;)))

    pozdrowionka noworoczne

    @nteneum

  • 6. Data: 2002-01-01 17:00:39
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 1 Jan 2002 18:00:09 +0100, "@nteneum"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >jeśli jednak doda "konto vipowskie" powie o IKMIE no to chyba wiadomo, nie
    >??

    Nie pisalem tylko o tym przypadku, ale ogolnie :-)

  • 7. Data: 2002-01-01 17:01:02
    Od: "@nteneum" <k...@p...onet.pl>

    > Jak jeszcze powiesz ze czytales w gazetach to chyba uwierze. ;-))

    To jest całkiem prawdopodobne ;)))))))))))))))))

    @nteneum

  • 8. Data: 2002-01-01 17:10:51
    Od: "@nteneum" <k...@p...onet.pl>

    > Nie pisalem tylko o tym przypadku, ale ogolnie :-)

    Mnie rozwalił na maxa post tego, który krytykował ;)
    Nie każdy zna się na bankach. Jak ktoś mi mówi, ze ma konto w "pekao" to się
    go pytam w tym z żubrem i z ikm czy ty zwykłym ze skarbonką. Spotkałem się
    nawet z odpowiedzią "a czy to nie ten sam bank???"

    ;))))

    @@@@nteneum

  • 9. Data: 2002-01-02 07:56:59
    Od: "KrisKros" <k...@p...onet.pl>

    > Być może jesteś szczęśliwy, ale to wszystko.
    > Nie pko sa, tylko Pekao SA, nie konto vipowskie, tylko Eurokonto [o
    >statusie] VIP.

    Skoro poprawnie rozszyfrowałeś skrót to po co się czepiasz?
    może jesteś niedowartościowany i w ten sposób ukrywasz swoje kompleksy?

> [...]
    >ortografii począwszy - co świadczy również o szacunku do nas, kandydatów
    >na interlokutorów - a na zasadach organizacynych Twojego banku [nie]

    Skoro na kasie jest wołami napisane, że klienci z kartą vip obsługiwani są
    poza kolejką, to szacunku uczyć powinno się tych co stali w tej kolejce, a
    także takich mądralskich jak ty, a przy okazji przypomnę ci że czasy
    równości to mamy już za sobą (pomimo obecnie lewicowej władzy)

    > Wolałbym tu nie cytować wiązanki, jaką chętnie bym Ci puścił przy
    >takiej okazji.

    Wspominałeś coś o szacunku, rozumiem że ciebie szacunek i kultura nie
    obowiązuje, to nawet widać.

    > Sam się zachowujesz, że pożal się Boże...

    Napewno ze swoją wiązanką zachowałbyś się po Bożemu.....

    > To trzeba było powiedzieć pani, żeby Ci zarejestrowała transakcję i
    >zadzwoniła do kasy z prośbą, żeby Ciebie (Twój numer na wyświetlaczu -
    >jeśli taki jest w użyciu)

    Nie ma takiego w użyciu.

    >a nie pchaniu się buraka prosto do okienka kasowego.

    Sam jesteś burakiem

    > Życzę częstszego używania tego i owego - niekoniecznie zawsze tego
    >samego, a w końcu trafi i na głowę.

    U ciebie (celowo piszę z małej litery przecież i tak uważasz że powinienem
    uczyć się szacunku, nie będę wyprowadzał cię z błędu) nawet jak trafi na
    głowę to i tak nic z tego ci nie przyjdzie, bo umysł masz wypaczony ideami
    dawnych czasów i moralnością Kalego

    > Lejak

    KrisKros

  • 10. Data: 2002-01-02 14:44:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > A dlaczeo niby nie pko bp sa?

    Bo to PKO BP, oczywiscie - tym sie rozni od PKO SA :-)

    No, moze byc jeszcze PKOBP, ale to chyba brzydko wyglada.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator