  • 1. Data: 2001-12-31 17:18:32
    Temat: Re: PeKaO SA - złodziejski bank
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > No, teraz to prad w Meteorach w Grecji jest, ale kiedys go nie bylo.

    Tam to chyba takze jest lacznosc (np. GSM), wiec to wlasciwie nie jest
    jeszcze problem. W koncu to Europa.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 2. Data: 2002-01-01 16:02:49
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Dec 31, 2001 at 06:18:32PM +0100, Krzysztof Halasa wrote:

    > Tam to chyba takze jest lacznosc (np. GSM), wiec to wlasciwie nie jest
    > jeszcze problem. W koncu to Europa.

    To ze _jest_ lacznosc GSM to to jeszcze nie znaczy ze z niej
    korzystaja. Ja naprawde placilem karta na zelazku (powyzej 5k drachm).

    A apropos lacznosci GSM - w Otwocku mi moja era nie chciala sie
    podlaczyc do pola ;-(

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-01-02 14:54:44
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > To ze _jest_ lacznosc GSM to to jeszcze nie znaczy ze z niej
    > korzystaja. Ja naprawde placilem karta na zelazku (powyzej 5k drachm).

    A nie, to ja wiem. Ale mogliby. Gdzie indziej musieliby chyba Iridium
    podpiac do baterii slonecznych (Konkurencja tam tez nie dziala).

    Swoja droga, mam taki papierek 5k drachm. Nikt tego u nas nie chce
    od jakiegos czasu, da sie to gdzies wymienic?
    (oprocz tego mam pare starych frankow francuskich i jakies Ł200 GB,
    ktore wyszly z obiegu chyba w maju - to tez sie gdzies da? Moze np. na
    London Heathrow albo Gatwick?)

    > A apropos lacznosci GSM - w Otwocku mi moja era nie chciala sie
    > podlaczyc do pola ;-(

    Czyzby o godzinie 0?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 4. Data: 2002-01-03 07:19:25
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 02, 2002 at 03:54:44PM +0100, Krzysztof Halasa wrote:

    > Swoja droga, mam taki papierek 5k drachm. Nikt tego u nas nie chce
    > od jakiegos czasu, da sie to gdzies wymienic?

    Wiem ze mozna bylo wymienic w porcie w Wenecji ;-) Brali nawet bilon

    > (oprocz tego mam pare starych frankow francuskich i jakies Ł200 GB,
    > ktore wyszly z obiegu chyba w maju - to tez sie gdzies da? Moze np. na
    > London Heathrow albo Gatwick?)

    Tylko bilet drogi jakby ;-(

    > Czyzby o godzinie 0?

    Nie, 31 grudnia ubieglego roku. Godzina pomiedzy 10:30 a 13:30.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-01-03 15:01:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>