  • 1. Data: 2001-12-30 23:34:51
    Temat: Re: BZWBK zmienia taryfę opłat i prowizji od 1.01.2002
    Od: "Maciej \"Abraham\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    Użytkownik "Grzes" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:a0o551$82r$1@news.tpi.pl...

    > ciekawsze zmiany:
    [ciach]
    bez komentarza... a MIALEM zamiar tam zalozyc konto...

  • 2. Data: 2002-01-03 22:56:28
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej "Abraham" Piotrowski" <a...@s...in.pl> napisał w
    wiadomości news:a0o89a$6u1$1@termit.pnet.pl...

    > bez komentarza... a MIALEM zamiar tam zalozyc konto...
    >
    > --

    3maj sie z daleka od tego banku - wlasnie sobie przypomnialem ze jeszcze po
    4 miesiacach nie zalatwili mi reklamacji KK - odrazu do nich skrobne i sie
    przypomne..

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-01-03 23:06:43
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>

    zawsze są "droższe" banki w obsłudze, nie zniechęcaj się tak od razu

    Grześ