  • 1. Data: 2001-12-29 11:41:18
    Temat: Re: Dlaczego nie moge kupic "zdrapki" jak brak kasy w bankomacie?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jonca)

    Dnia Fri, 28 Dec 2001 18:18:20 +0100,
    osoba podpisana: inkoguto <p...@b...pl>
    napisała:

    >Uzytkownik "SunWoj" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci

    >Dlatego, ze bankomat NIE DZIALA !
    >Jest "odlaczony" z powodu "przetwarzania..."
    >Bylo spróbowac pól godziny pózniej

    Dobrze. Takie podejście (nie ma kasy w środku <=> nie działa) było dobre gdy
    bankomaty były jednofunkcyjne. A le teraz gdy jest np. bankomat depozyytowy, to
    nie widzę w tym żadnego uzasadnienia poza przyzwyczajeniem i brakiem chęci
    oprogramowania bankomatu.

    Ja też niedawno miałem taką sytuację - chciałem wpłacić kase w bankomacie PKOBP
    i nie mogłem.

    KJ

    --
    można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
    gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.