  • 21. Data: 2002-06-21 06:59:44
    Temat: Re: Nikt nie jest zainteresowany KK MC z BPH?
    Od: "Gello" <g...@p...onet.pl>

    > Czy Ty na pewno piszesz o karcie ?
    wczoraj dzwoniłem do oddziału...
    liczyłem na to, że jako klient banku od 6 lat, w promocji dla
    posiadaczy srebrnego sezama będę miał łatwiej.... ale dla banku
    to nie ma znaczenia... jedynie mógłbym liczyć na darmowe wydanie
    pierwszej karty...
    G.

  • 22. Data: 2002-06-21 09:45:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gello" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > posiadaczy srebrnego sezama będę miał łatwiej.... ale dla banku
    > to nie ma znaczenia... jedynie mógłbym liczyć na darmowe wydanie

    Nie przejmuj się, w BZWBK jest to samo :-(

    KJ

  • 23. Data: 2002-06-21 11:07:25
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    9...

    > Dobrze podejrzewasz. Od ~2 tygodni BPH ja wydaje. A tu cisza. Mysla?em,
    ?e czegos
    > sie dowiem o ocenianiu zdolnosci itp.A tu wychodzi ze jestem krolikiem
    > doswiadczalnym.

    No i właśnie dostałem telefon z banku.

    Ponieważ nie mają procedur i mają dużo wątpliwości, to sprawa wisi.
    Poprosiłem, aby sobie dali spokój.
    Zobaczymy czy rajfi będzie lepszy
    KJ

  • 24. Data: 2002-06-21 15:13:11
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > ?e czegos

    > No i właśnie dostałem telefon z banku.

    > Ponieważ nie mają procedur i mają dużo wątpliwości, to sprawa wisi.

    Z postow w tym watku widze, ze wszystko zalezy od oddzialu.

    Ja zlozylem w swoim oddziale wniosek, udokumentowalem wplywy wyciagami
    z INNEGO banku (pomimo tego ze mam Srebrnego Sezama), nie mialem rachunku
    telefonicznego z moim nazwiskiem (lecz z nazwa mojej dzialalnosci gosp.)
    i... na moja prosbe analityk zajal sie moim wnioskiem od reki. Jakies 4 godz.
    pozniej mialem juz w reku podpisana umowe. Zeby wszystko bylo jasne, dodam
    ze wplywy na konto mialem minimalne wymagane (~2500/mies) :-)

    Moge wiec smialo polecic kazdemu III/o w Krakowie przy Rynku Glownym.

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 25. Data: 2002-06-22 06:47:03
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 18 Jun 2002 12:43:52 +0200, "Kamil Jońca"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Zgoda, ale podważenie tego jest jednoznaczne z zarzuceniem
    >popełnienia przestępstwa.

    Bank ma prawo zarzadac dowolnych dokumentow a takiej sytuacji. Chce
    wyciagow z pieczatka , a nie historii - jego prawo.
    Inna rzecz, ze pracownik powinien ujmowac wyjasnienia w delikatniejszy
    sposob. Ale prawda jest taka, ze kazdy klient, starajacy sie o produkt
    kredytowy jest potencjalnym podejrzanym i tego nie zmienimy.
    A w razie sporu pieczatka i podpis na prawde sa istotne, daja np.
    mozliwosc analizy grafologicznej dokumentu.

    PS, zastanowcie sie czasem jaki wplyw ma pracownik, ktoremu probujecie
    wcisnac wyciagi (czy cokolwiek innego co nie jest zgodne z
    obowiazujacymi go procedurami) na to wszystko ? Jemu wewnetrzne
    instrukcje tak kaza i inaczej nie moze. Jak chcecie cos zmienic, to
    trzeba uderac wyzej. Ale nie ma co liczyc, ze banki zrezygnuja z
    pieczatek i podpisow takze wobec nowych klientow. Jakby co, w sadzie
    falszywka z podrobionymi pieczeciami i podpisami, bedie na pewno
    powazniejszym dowodem niz samodzielnie przygotowany wydruk .

    PS2, moje (absolutnie prywatne) zdanie jest takie, ze co do klientow z
    sensownym okresem wspolpracy z bankiem, dobrze bylo by zadowalac sie
    wyciagami z podpisana przez klienta klauzula poswiadczajaca ich
    autentycznosc. Ale w wypadku nowych klientow, nie ma szans.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 26. Data: 2002-06-22 06:47:09
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 18 Jun 2002 13:32:19 +0200, "Kamil Jońca"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Oficjalnie tak. Oczywiście zawsze mogą powiedziec, że mam za małe dochody.
    >KJ
    >:-)

    NIE MUSZA. Moga powiedziec, ze nie dostarczyles wymaganych przez nich
    dokumentrow. Albo po prostu moga powiedziec, ze nie chca dac Ci karty
    i tyle, tlumaczyc dlaczego sie nie musza.

    BTW, nie uwazacie, ze wymaganie dochodu 2,5kzl netto na karte classic
    to "nieco" duzo ?

  • 27. Data: 2002-06-22 06:47:13
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 20 Jun 2002 15:06:34 +0200, "radar" <m...@t...pl> wrote:

    >Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    >Na wniosku nic o poręczycialach nie było. Tylko weksel.

    Chca weksel do kredytowki ? Ciekawe, czy inne bamnki tez maja takie
    wymaganie ? Jeszcze nie przy kartach z tym nie spotkalem.

  • 28. Data: 2002-06-22 06:59:17
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Bank ma prawo zarzadac dowolnych dokumentow a takiej sytuacji. Chce
    > wyciagow z pieczatka , a nie historii - jego prawo.
    A moim prawem jest twierdzić, że bank który nie chce wydać kk z limitem
    ~8KPLN
    człowiekowi posiadającemu mieszkanie warte kilkanaście razy więcej (nie
    obciążone!)
    zachowuje się kretyńsko. :-P

    > Inna rzecz, ze pracownik powinien ujmowac wyjasnienia w delikatniejszy
    > sposob. Ale prawda jest taka, ze kazdy klient, starajacy sie o produkt
    > kredytowy jest potencjalnym podejrzanym i tego nie zmienimy.
    ATSD czy ktoś robił statystyki które kredyty są bardziej niebezpieczne ?
    Te dla malutkich (linie i karty kredytowe) czy te dla dużych (np. stocznia
    Szczecińska
    i inne)
    Ile z nich nie zostało spłaconych, etc.

    > A w razie sporu pieczatka i podpis na prawde sa istotne, daja np.
    > mozliwosc analizy grafologicznej dokumentu.

    ??? Pieczątka ? W jaki sposób? Podpis ? Czyj ?

> [...]
    > obowiazujacymi go procedurami) na to wszystko ? Jemu wewnetrzne
    > instrukcje tak kaza i inaczej nie moze. Jak chcecie cos zmienic, to
    Dlatego, też nie mam pretensji do kobiety która mnie obsługiwała.

    > trzeba uderac wyzej. Ale nie ma co liczyc, ze banki zrezygnuja z
    > pieczatek i podpisow takze wobec nowych klientow. Jakby co, w sadzie
    Wiesz mi się to kojarzy z moralnością Kalego. Sami klientom wydajemy
    wyciągi z
    klauzulą "Dokument elektroniczny nie wymaga podpisu i stempla"
    a z innych banków _musi_ być z pieczątką.

    > falszywka z podrobionymi pieczeciami i podpisami, bedie na pewno
    > powazniejszym dowodem niz samodzielnie przygotowany wydruk .
    Bo?

> [...]
    > wyciagami z podpisana przez klienta klauzula poswiadczajaca ich
    > autentycznosc. Ale w wypadku nowych klientow, nie ma szans.
    Czyli stare w kredytach trzyma się mocno. Na szczęście już powoli (ale
    powoli :-( )
    widać zmiany.
    KJ

  • 29. Data: 2002-06-22 07:21:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    > NIE MUSZA. Moga powiedziec, ze nie dostarczyles wymaganych przez nich
    > dokumentrow. Albo po prostu moga powiedziec, ze nie chca dac Ci karty
    > i tyle, tlumaczyc dlaczego sie nie musza.

    A co ja napisałem ? Podadzą jakiś bzdurny powód nie mający nic wspólnego z
    rzeczywistością i tyle.

    > BTW, nie uwazacie, ze wymaganie dochodu 2,5kzl netto na karte classic
    > to "nieco" duzo ?
    A co nie łapiesz się ?;-)
    KJ

  • 30. Data: 2002-06-22 07:24:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    [...]
    > Dlatego, też nie mam pretensji do kobiety która mnie obsługiwała.
    Dopisuję:czy z drugiej strony _ona_ nie powinna przekazać tego wyżej
    choćby po to, aby centrala wiedziała, że mogą być takie niestandardowe
    przypadki ?

    [...]
    KJ