  • 51. Data: 2015-08-18 12:19:25
    Temat: Re: Nigeryjska zabawa
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-08-18 o 11:22, J.F. pisze:
    > Swoja droga - jak to WU ma zorganizowane - mozna w dowolnej placowce
    > podjac, czy tylko we wskazanej ?

    AFAIK w dowolnej

    --
    Pete

  • 52. Data: 2015-08-18 12:25:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >AFAIK w dowolnej

    Ten ich numer przekazu to jakis dlugi i nadmiarowy, czy mozna probowac
    szczescia na wymyslony prawdopodobny ?

    J.

  • 53. Data: 2015-08-18 13:21:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 sierpnia 2015 12:26:17 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > szczescia na wymyslony prawdopodobny ?

    I kolejne meile od Paula i Dyrektora.
    Chyba faktycznie zafunduje im wycieczke do biura WU

    Paul pisze:
    "Cześć,
    Rozumiem cię, ale spróbuj zrozumieć, że wszystkie banki mają różne
    zasady w sposób działania, jeśli chodzi o transferze międzynarodowym.
    I nie będzie zadowolony, jeśli są mylące w momencie, bo nie chcę cię
    stracić swoje pieniądze i zapewnić, że po wysłaniu potwierdzenia
    Western Union do mojego banku i teraz będą również aktywacji konta,
    jak tylko Ciebie wysłać paragon Western Union do mojego banku. Proszę,
    nie rozumiesz o co mi chodzi, bo bank pomoże Ci otrzymać pieniądze na
    koncie bankowym, a pieniądze są już odjęte z konta bankowego. cały mój
    bank potrzebuje od ciebie jest iść i wysłać równowagi do mojego syna i
    wrócić do banku z zachodniej otrzymania związków i mieć swoje
    pieniądze w ciągu 1/2 godziny natychmiast sprawdzają otrzymanie od
    Ciebie. ja tylko zrobiłem to, bo chcę również, aby uzyskać pieniądze z
    banku. więc spróbuj przejść do dowolnego zachodniej biurze związkowej
    i wysłać pieniądze pierwszą rzeczą, w poniedziałek rano i skanowanie
    zachodnią otrzymanie unijnego do mojego banku w celu weryfikacji
    obiecuję ci natychmiast robisz, że masz pieniądze w czasie 1/2
    godziny.
    Mając nadzieję, że czytać można szybko.
    Pozdrawiam"

    Dyrektor pisze:

    " We are here by to inform you that we have a call up letter from your buyer
    **Mr. Paul Smith** about your money and we want you know that we are still waiting
    for the Western Union details from you for verification in order to activate your
    Bank account fast,we here by bring this to your understanding that you are safe and
    secured with us here without any problem at all, what we are trying to do is for the
    protection of the buyer and the seller due to our new procedure that after the
    payment have been made and approve with us here we can only send the seller the
    confirmation of the payment and then the seller should process with the money to the
    giving address and get back to us with the western union details for verification..
    kindly go and make the transfer out to the information giving to you now and get
    back to us with the western union details for verification so that we can activate
    your Bank account fast.
    We will send you the password for the release of the money to your accounts after you
    have sent the scanned receipt of western union to Alternatively you can send it to
    our account section with the contacts provided
    below.(r...@a...com)
    We really appreciate your prompt responses over the days and we will keep our
    promises to ensure this bank serves you better.
    You can now go ahead now to send the money out to the information.
    The ROYAL BANK OF SCOTLAND MANAGEMENT will send you the password to activate your
    bank account within the next 2/3 hours of your sending the evidence of western union
    to Our Department.
    anks For Using Royal Bank Of Scotland(R) Online Transfer."

  • 54. Data: 2015-08-18 13:56:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 sierpnia 2015 11:23:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Alez pokonaj wlasne lenistwo, poszukaj jakiejs placowki i napisz im,
    > ze wyslales.

    Ok niech będzie. Tam ich wysłałem:
    ACCESS BANK IBADAN III BODIJA
    Plot 32 Bodija Ui Road BodijaIbadan,
    Oyo State +234-2-2007163 .

    >Pojda, sprawdza, potem im napiszesz zeby sprawdzili jeszcze raz, bo
    > moze nie dotarlo.
    > Potem, ze WU twierdzi, ze w placowce czekaja i nikt sie nie zglasza
    >
    > Swoja droga - jak to WU ma zorganizowane - mozna w dowolnej placowce
    > podjac, czy tylko we wskazanej ?
    W dowolnej. I można na hasło-odzew co tez Paul zaproponował. Hasło: kolor, Odzew
    żółty.;)

  • 55. Data: 2015-08-18 14:35:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:
    >W dowolnej. I można na hasło-odzew co tez Paul zaproponował. Hasło:
    >kolor, Odzew żółty.;)

    Hasło: Grzegorz, odzew: Brzęczyszczykiewicz :-)

    Mozna przetestować Łódź, żółw, Łękołody, Ąćęłńóśżź, albo pare
    ambitniejszych znakow - chinskie, arabskie, hebrajskie :-)

    J.

  • 56. Data: 2015-08-18 14:54:22
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Kontynuuj, bo na razie byłbyś w plecy o towar i 500 EUR. Czekam z wypiekami na twarzy
    na co jeszcze chcieliby wywalić frajera, który im wyśle cokolwiek, bo to na pewno nie
    koniec. Zaraz może się okazać, że matka Paula ma raka i trzeba dopłacić 10.000 EUR, a
    on za godzinę odda.

  • 57. Data: 2015-08-18 16:29:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 sierpnia 2015 14:54:24 UTC+2 użytkownik Konfabulator
    Konfabulatorski napisał:
> [...]
    pewno nie koniec. Zaraz może się okazać, że matka Paula ma raka i trzeba >dopłacić

    Paul się zdenerwował:
    "Co pan przez to rozumie? Czy mnie czy co żartujesz? Powiem ci coś, nie
    jestem tutaj dla każdego żartu ..ok

    Wszystko, co musisz zrobić, to udać się do dowolnego zachodniego
    agenta związkowej w Twojej okolicy i uzyskać pieniądze wysyłane do
    informacji podanych do ciebie i uprzejmie wrócić do mojego banku z
    zachodniej otrzymania Unii do weryfikacji, jak tylko sprawdzić, Unii
    Zachodnioeuropejskiej otrzymania od ciebie i to ważne będą aktywować
    swoje konto szybki ..ok
    Mam nadzieję, że mnie rozumiesz teraz? czeka, aby przeczytać od Ciebie
    o zachodniej otrzymania związków jak najszybciej.
    Dzięki"

    Odpisałem mu po raz kolejny:

    "Witaj
    Byłem w Western Union i wysłałem 500 EUR
    Hasło: kolor
    Odpowiedź: żółty
    Pieniądze odbierzesz w :
    Kod potwierdzający: Szczepan Brzęczyszczykiewicz
    500euro
    ACCESS BANK IBADAN III BODIJA
    Plot 32 Bodija Ui Road BodijaIbadan,
    Oyo State +234-2-2007163

    Idż szybko, odbierz pieniądze 500euro i niech Dyrektor Banku wyśle mi moje pieniądze.

    Chyba nie chcesz mnie oszukać?
    "

  • 58. Data: 2015-08-18 20:09:13
    Od: " 666" <...@...6>

    Wypraszam sobie .....
    Wciągacie niewinnych użytkowników usenetu w Wasze brudne oszukańcze przestępstwa
    przemycania obrączek gołębich z półkuli północnej
    na południową?

    -----

  • 59. Data: 2015-08-19 01:24:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Paul się zdenerwował:
    >"Co pan przez to rozumie? Czy mnie czy co żartujesz? Powiem ci coś,
    >nie
    >jestem tutaj dla każdego żartu ..ok

    Mozesz jeszcze sprobowac z grubej rury "najlatwiej bedzie mi przelac
    pieniadze na twoja karte kredytowa.
    Jesli masz jakas, to podaj numer i nazwisko wlasiciela, data waznosci
    do przelewu niepotrzebna".

    A moze nawet "Drogi Paul, wlasnie 1000 euro wplynelo na moje konto.
    Czy otrzymales juz telefon, bo jesli nie, to zwroce ci cala kwote"

    J.

  • 60. Data: 2015-08-19 08:37:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    Konfabulatorski napisał:
    > Kontynuuj, bo na razie byłbyś w plecy o towar i 500 EUR. Czekam z wypiekami na
    >twarzy na co jeszcze chcieliby wywalić frajera, który im wyśle cokolwiek, bo to >na
    pewno nie koniec.

    Myślisz że chcą mnie oszukać?
    Przecież sam Dyrektor Banku do mnie pisze że kasa zagwarantowana;)