  • 41. Data: 2015-08-08 02:10:17
    Temat: Re: Nigeryjska zabawa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Aug 2015 14:07:02 -0700 (PDT), Krzysiek napisał(a):
    > Standardem u nas jest, ze przyslke wysyla sie po otrzymaniu wplaty, tymczasem kasa
    nie przyszla podobno.

    Standard moze i taki jest, tu jednak indywidualna umowa byla inna.
    Ale my nie o umowie, tylko o tym kto falszuje jakies dowody nadania,
    aby wyludzic pieniadze ... i moze jeszcze wystawia ten sam telefon na
    wielu aukcjach ...

    J.

  • 42. Data: 2015-08-10 08:46:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 8 sierpnia 2015 02:10:20 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    moze i taki jest, tu jednak indywidualna umowa byla inna.
    > Ale my nie o umowie, tylko o tym kto falszuje jakies dowody nadania,
    Tam fałszuje od razu. Wsapólnie z Dyrektorem Banku ustaliliśmy że dowód nadania
    będzie "odpowiednio spreparowany";)

    > aby wyludzic pieniadze ... i moze jeszcze wystawia ten sam telefon na
    > wielu aukcjach ...
    Z kronikarskiego obowiązku- kolega Paul się odezwał:

    "Hello friend, I will like to know what going on with the shipment please. Thanks"

    Odpisałem mu:

    "Wysłana gołębiem pocztowym. Wypatruj od zachodniej strony."

  • 43. Data: 2015-08-10 09:13:43
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu sobota, 8 sierpnia 2015 02:10:20 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Standard moze i taki jest, tu jednak indywidualna umowa byla inna.
    Gdzie byla inna umowa?

    Autor pisal:
    "Na OLX wystawiłem telefon. Cena 1200zł
    dostałem meila od gościa z Nigerii że on kupi ze da 500euro
    500euro dobra cena więc zgodziłem się;)
    Gość poprosił o dane z nr konta do wpłaty-wysłałem
    Nigeryjczyk odpisał że zlecił przelew "

    w tym ogloszeniu bylo wpisane, ze najpierw jest wysylka towaru a potem dopiero
    wplata? chyba nie.

    Potem po tych dziwnych akcjach z pseudobankami juz bylo oczywiste ze to oszustwo, a
    kasa oczywiscie nie dotarla.

    To z reszta normalne, ze jak nie ufasz klientowi to domagasz sie zaplaty z gory.
    Zamieszkanie w Nigerii wpisuje na ta liste automatycznie.

  • 44. Data: 2015-08-17 08:43:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2015 09:13:45 UTC+2 użytkownik Krzysiek napisał:
> [...]
    Paul nie odpuszcza:

    "Witaj przyjacielu, Co robisz w ten sposób? Powiedziałeś mi, że mają
    zrobić przesyłki i przesyłka nie jest ważne .. Co mnie okłamałeś? Mój
    bank wciąż czeka, aby przeczytać od Ciebie jak najszybciej."

  • 45. Data: 2015-08-17 14:08:40
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 17.08.2015 o 08:43, Kris pisze:
> [...]
    > zrobić przesyłki i przesyłka nie jest ważne .. Co mnie okłamałeś? Mój
    > bank wciąż czeka, aby przeczytać od Ciebie jak najszybciej."

    Odpisz mu że nadal twój urząd pocztowy nie dostał przelewu
    weryfikacyjnego od jego urzędu bankowego.

    p. m.

  • 46. Data: 2015-08-17 14:28:53
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Odpisz mu że nadal twój urząd pocztowy nie dostał przelewu
    > weryfikacyjnego od jego urzędu bankowego.

    Można by też napomknąć, że dyrektor poczty może chcieć obciążyć dyrektora
    banku kosztami wydłużonego przechowywania gołębia.

  • 47. Data: 2015-08-17 15:18:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 sierpnia 2015 14:28:55 UTC+2 użytkownik MarekZ napisał:
    > Można by też napomknąć, że dyrektor poczty może chcieć obciążyć dyrektora
    > banku kosztami wydłużonego przechowywania gołębia.
    Odpisałem mu:

    "Mój Dyrektor Poczty mówi że gołąb pocztowy z przesyłka dotarł do adresata.
    Dyrektor mówi że odebrałeś przesyłke, z gołębia zrobiłeś rosół a pieniędzy nie chcesz
    wysłać."

  • 48. Data: 2015-08-18 09:32:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 sierpnia 2015 14:28:55 UTC+2 użytkownik MarekZ napisał:
    > Można by też napomknąć, że dyrektor poczty może chcieć obciążyć dyrektora
    > banku kosztami wydłużonego przechowywania gołębia.

    Dyrektor Banku poświęcił chwilę swego drogocennego czasu i naskrobał parę słów
    Jeśli dobrze rozumie słowa Dyrektora to sa gotowi przesłać mi 1000euro jeśli ja
    poprzez Western union wyśle im 500eur
    Leniwy jestem aby szukać placówki WU więc zaproponuje im ze kase wyślę sprawdzonym
    już na tej trasie przewoźnikiem czyli gołębiem pocztowym

    "Dear Customer,
    We recently received a message concerning the
    transaction between you and (Mr PaulSmith) about the shipment details and we are
    using this time to apologize to you about the delayed transfer to your account, what
    really caused the delay in the transfer was that the money your buyer (Mr Paul Smith)
    transferred is too small for international transfer from our bank,so as you know,He
    ordered us to make a transfer of 500.00 EUR? to your account from his account but the
    money that can reach your account from our bank is 1,000.00 EUR? ,so we contacted
    your buyer about this situation and He has already made the additional payment of
    500.00 EUR?, so the sum of 1,000.00 EUR? is now ready to reach your account but you
    will need to send the excess fund of 500.00 EUR? first via Western Union to your
    buyers provided information :
    This is the address Mr Paul Smith Give Us for the transfer of the Western union.

    Name : Ayomide Dada
    Address : No 120 Oyo Road.
    City : Ibadan
    State : Oyo
    Zip Code : 23402
    Country : Nigeria
    So we will be expecting to read back from you with the Western Union Transfer Details
    such as the :
    Full Sender's Name:
    Sender's Address:
    Total Amount Sent:
    Money Transfer Control Number (MTCN):
    Secret Question: Color?
    Secret Answer: Yellow
    PS: The transfer should be made as soon as possible,and get back to us with the
    transfer details as required, so that we could complete the transfer of 1,000.00 EUR?
    to your account with immediate effect.
    Thank you for using Scotland Bank Online Banking System (Wire Transfer)R.We look
    forward to serving your online with better services in the future.
    ****ATTENTION****
    We were ordered to do this by the United Kingdom government to cancel fraud from
    Online business. We assure you 100% of getting your money once you make the transfer
    and send the full Western Unoin document to us.
    We have been making these such payments for a very long time but we later discovered
    that sellers at times will receive money without sending the balance to the buyer.So
    we have really taken a great measure to reduce these risk and as a result we
    with-hold the money as soon as the buyer makes the transfer the western union scanned
    receipt must be send to us from the seller so that we can curb the process of fraud
    and scams through this internet transaction and also protect our Good name...
    We will send you the password for the release of the money to your accounts after you
    have sent the scanned receipt of Western Union to Alternatively you can send it to
    our account section with the contacts provided below.
    (r...@a...com)
    The ROYAL BANK OF SCOTLAND MANAGEMENT will send you the password to activate your
    bank account within the next 2/3 hours of your sending the evidence of Western Union
    receipt to Our Department.
    Thanks For Using Royal Bank Of Scotland(R) Online Transfer."

  • 49. Data: 2015-08-18 09:50:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 sierpnia 2015 09:32:37 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Dyrektor Banku poświęcił chwilę swego drogocennego czasu i naskrobał parę słów
    > Jeśli dobrze rozumie słowa Dyrektora to sa gotowi przesłać mi 1000euro jeśli >ja
    poprzez Western union wyśle im 500eur

    Chwile po dyrektorze dostałem meila od Paula.
    Dbaja o wzorowa komunikacje z kontrahentem;)

    "Dobry przyjaciel rano,

    Ponieważ odebrałem się list z banku, że transakcja zrobiłem z tobą
    jest jeszcze po prostu dlatego, że dokonał płatności, który jest nie
    do minimalnej transakcji banku, a przez to muszę płacić dodatkowej
    opłaty, w Wczesny i zrobiłem dodatkową opłatę w wysokości 500 Euro i
    chcę Ci wysłać 450 Euro do mojego kuzyna w Nigerii za pośrednictwem
    Western Union teraz. Więc tutaj jest adres, gdzie można przenosić
    pieniądze za pośrednictwem Western Union. i chcę, aby także wziąć
    rozwiercanie 50 Euro jako rekompensat, ponieważ jesteś bardzo szczery
    i zaufanie sformułowanie. Jak najszybciej wysłać 450 Euro prosimy
    powrócić do mojego banku z zachodniej otrzymania związków tak, że
    możesz mieć pełną wypłatę 1000 euro to morning..ok

    Nazwa: Ayomide Dada
    Adres: No 120 Mokola Road.
    Miasto: Ibadan
    Stan: Oyo
    Kod pocztowy: 23402
    Kraj: Nigeria

    Uwaga: niech na pytanie i odpowiedź jest następująca.

    Pytanie Tekst .... Kolor
    Odpowiedź ................ Żółty

    Dziękuję za współpracę.
    Pan Paul Smith"

  • 50. Data: 2015-08-18 11:22:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

> [...]
    >Leniwy jestem aby szukać placówki WU więc zaproponuje im ze kase
    >wyślę sprawdzonym już na tej trasie przewoźnikiem czyli gołębiem

    Alez pokonaj wlasne lenistwo, poszukaj jakiejs placowki i napisz im,
    ze wyslales.
    Pojda, sprawdza, potem im napiszesz zeby sprawdzili jeszcze raz, bo
    moze nie dotarlo.
    Potem, ze WU twierdzi, ze w placowce czekaja i nikt sie nie zglasza

    Swoja droga - jak to WU ma zorganizowane - mozna w dowolnej placowce
    podjac, czy tylko we wskazanej ?

    J.