  • 1. Data: 2009-02-03 16:40:32
    Temat: Niezależne analizy spółek.
    Od: KubaS <s...@g...com>

    Witam.

    Poszukuję linków do stron niezależnych analityków.
    głównie intereuje mnie analiza fundamentalna, lecz może być także
    techniczna.
    chcę zobaczyć jakie są ich rekomendacje dotyczące poszczególnych
    spółek.

    Jestem ciekaw czy taka kategoria jak niezależny analityk - tzn. nie -
    pracujący w firmie inwestycyjnej istnieje w polsce.

    Dziękuję
    Pozdrawiam
    Kuba

  • 2. Data: 2009-02-03 17:55:03
    Temat: Re: Niezależne analizy spółek.
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    KubaS wrote:

> [...]
    >
    > Jestem ciekaw czy taka kategoria jak niezależny analityk - tzn. nie -
    > pracujący w firmie inwestycyjnej istnieje w polsce.

    Ja się dołączę. Co by tu zrobić, żeby nic nie robić i żeby zarobić?

  • 3. Data: 2009-02-03 18:04:29
    Od: s...@g...com

    On 3 Lut, 17:40, KubaS <s...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Jestem ciekaw czy taka kategoria jak niezależny analityk - tzn. nie -
    > pracujący w firmie inwestycyjnej istnieje w polsce.

    przeciez tu jestesmy na grupie :-)

    pozdr

  • 4. Data: 2009-02-03 21:27:37
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja się dołączę. Co by tu zrobić, żeby nic nie robić i żeby zarobić?

    nie ma niezaleznych analitykow, ktos im placi chociazby pensje.