  • 1. Data: 2009-02-03 15:13:28
    Temat: emocje były , udałosię
    Od: h...@p...onet.pl

    pacjent umarł:))))))))))

  • 2. Data: 2009-02-03 15:24:27
    Temat: Re: emocje były , udałosię
    Od: iktorn <n...@e...com>

    h...@p...onet.pl pisze:
    > pacjent umarł:))))))))))

    Tylko czemu gpw wygląda tak beznadziejnie w tym tygodniu w porównaniu z
    innymi giełdami?

  • 3. Data: 2009-02-03 15:29:42
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Tylko czemu gpw wygląda tak beznadziejnie w tym tygodniu w porównaniu z
    > innymi giełdami?

    Bo Donkowi budżet się rozsypuje.... polityka panie...

    Endriu

  • 4. Data: 2009-02-03 15:32:36
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Bo Donkowi budżet się rozsypuje.... polityka panie...

    Wbrew temu co trąbią w TVN-ie, że Donek piękny i mądry...
    Na Titanicu muzyka też grała do końca....

    Endriu

  • 5. Data: 2009-02-03 15:58:11
    Od: "Skiba" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

    > Wbrew temu co trąbią w TVN-ie, że Donek piękny i mądry...
    > Na Titanicu muzyka też grała do końca....

    Piękny to jest teraz kartofel, tylko kto go weźmie na placki?

  • 6. Data: 2009-02-03 16:16:07
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Piękny to jest teraz kartofel, tylko kto go weźmie na placki?

    Kaczory od początku wiedziały co się święci i spierdzieliły od władzy w
    odpowiednim momencie...
    Modlić się żeby dziura Donka nie okaże się nazbyt duża, bo w takim wypadku
    wszystko zakończy sie tym...

    Historia rezerw walutowych
    http://www.nbportal.pl/pl/commonPages/Print?pageId=1
    0919&lab=ARTICLE&print=1

    "[...] Dwa lata później doszło do kryzysu walutowego w Meksyku. Iskrą, która
    spowodowała wybuch była informacja o niskim stanie rezerw walutowych tego
    kraju. Bank centralny Meksyku ogłosił bowiem, że dysponuje 10 miliardami
    dolarów, podczas gdy bliski był już termin wykupu przez rząd bonów
    skarbowych o wartości blisko 30 miliardów USD [...]"

    ...jak wszyscy spierdzielą z giełdy....

    Endriu

  • 7. Data: 2009-02-03 16:16:19
    Temat: Re: emocje były , udałosi
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Bo Donkowi budżet się rozsypuje.... polityka panie...

    A co ma stan budzetu do terminu wykupu obligacji skarbowych MF z
    gwarantowanym oprocentowaniem?
    Polska pozycza pieniadze i Polska musi wyplacic gwarantowany zysk w euro co
    zawsze wplywa na kurs zlotowki

    W tym nie ma zadnej polityki

    Leszek

  • 8. Data: 2009-02-03 16:35:33
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Polska pozycza pieniadze i Polska musi wyplacic

    Meksyk też wtedy "musiał".....

    Endriu

  • 9. Data: 2009-02-03 16:41:00
    Od: h...@p...onet.pl

    > Piękny to jest teraz kartofel, tylko kto go weźmie na placki?

    jak nas happy end przyciścnie to i chętnych na kartoflane placki przybędzie!

  • 10. Data: 2009-02-03 19:01:50
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    > Meksyk też wtedy "musiał".....

    Kol.Dubrowski- czy mieliscie moze przodka na Bialorusi o tym nazwisku?
    Fajny serial widzialem w TV Lukaszki o tym facecie. Mlody szlachcic
    co barynia krupnego ruskiego robil w chuja ,taki Janosik w szlacheckim
    zupanie.

    A co do dlugu panstwa- to sie nazywa u nas Sovereign Debt.
    Ostatnie tabu i gdy ono zostanie zlamane to pozostanie co jedynie
    gewaltowanie
    i darcie mycek. Tak juz bylo w Argentynie za mojej pamieci, ostatni upadek
    nowoczesnej ekonomii bo autarkii taki kataklizm nie ugryzie. Ostatnio
    zaczeto cos
    przebakiwac w prasie ze moze sie to przydarzyc nawet Wlk Brytanii, taki maly
    default znaczy sie. I wtedy przydadza sie moje sreberka.

    fatso