  • 1. Data: 2009-02-03 15:37:48
    Temat: WGPW wcale nie jest zmanipulowana, o nie
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Pisałem, że GPW jest zmanipulowana na maxa. Niektórzy zaprzeczali. Co
    powiecie dzisiaj? Gdzie teraz jest KNF?

  • 2. Data: 2009-02-03 15:48:52
    Temat: Re: WGPW wcale nie jest zmanipulowana, o nie
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Pisałem, że GPW jest zmanipulowana na maxa. Niektórzy zaprzeczali. Co
    > powiecie dzisiaj? Gdzie teraz jest KNF?

    Jezeli uwazasz, ze zostaly naruszone przepisy to zglos to do KNF-u.
    Uwazam, ze problem jest w tym, ze na GPW ktos z troche wiekszymi pieniedzmi
    moze zrobic co chce. A ktos taki zwykle robi to zgodnie z obowiazujacymi
    przepisami i KNF zwykle moze mu co najwyzej pogrozic palcem.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 3. Data: 2009-02-03 15:59:16
    Od: "adi" <a...@t...pl>

    > Pisałem, że GPW jest zmanipulowana na maxa. Niektórzy zaprzeczali. Co
    > powiecie dzisiaj? Gdzie teraz jest KNF?

    prosze troche jasniej

  • 4. Data: 2009-02-03 16:08:43
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    Sheen pisze:
    > Pisałem, że GPW jest zmanipulowana na maxa. Niektórzy zaprzeczali. Co
    > powiecie dzisiaj? Gdzie teraz jest KNF?

    Ale o co chodzi?
    Nie rozumiem. Czy ktos jeden coś sprzedawał? Czy tylko zamieniał zł na
    euro, wtedy nie dotyczy to giełdy. Czy coś się nałozyło. Może ja sie nie
    znam ale o co chodzi?

  • 5. Data: 2009-02-03 17:52:54
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Bronisław Tatul wrote:

    > Ale o co chodzi?
    > Nie rozumiem. Czy ktos jeden coś sprzedawał? Czy tylko zamieniał zł na
    > euro, wtedy nie dotyczy to giełdy. Czy coś się nałozyło. Może ja sie nie
    > znam ale o co chodzi?
    Co głupa udajesz? Cała Europa na zielono to na gpw tez obowiązek był na
    zielono. Sprzedawali bez zezwolenia dziś nadmiernie. Michałkiewicz o tym
    napisze jutro, że to nasza rozwietka i będzie miał racje. Jakby UPR był u
    władzy to by rozwietka nie sprzedawała i byłyby wzrosty. Nie udawaj tumana
    z TVN.

  • 6. Data: 2009-02-03 18:13:43
    Od: Aldik <b...@g...com>

    On 3 Lut, 16:37, Sheen <z...@v...pl> wrote:
    > Pisałem, że GPW jest zmanipulowana na maxa. Niektórzy zaprzeczali. Co
    > powiecie dzisiaj? Gdzie teraz jest KNF?

    Lol, przecież giełda jest właśnie po to żeby spekulować, już dawno
    utraciła swoją pierwotną i szlachetną funkcję. Oczywiście jak masz
    długi horyzont to sobie trzymaj akcje latami. Ja w tym czasie kilka
    razy kupię i sprzedam. To idealne narzędzie, ale jak widać są też
    tropiciele spisków.

  • 7. Data: 2009-02-03 18:53:21
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    totus pisze:

> [...]
    > władzy to by rozwietka nie sprzedawała i byłyby wzrosty. Nie udawaj tumana

    Nie bardzo rozumiem o czym piszesz. Nie jestem wielkim znawcą giełdy i
    nie znam wszystkich przesłanek. Jeśli jest sprawa az tak poważna że
    Komisja Nadzoru ma sie tym zając to chce wiedzieć. Sa jakies plotki?

  • 8. Data: 2009-02-03 19:08:40
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Bronisław Tatul wrote:

    > Nie bardzo rozumiem o czym piszesz. Nie jestem wielkim znawcą giełdy i
    > nie znam wszystkich przesłanek. Jeśli jest sprawa az tak poważna że
    > Komisja Nadzoru ma sie tym zając to chce wiedzieć. Sa jakies plotki?

    Plotki, plotki, co ty nie tutejszy? To są fakty. Oni sprzedawali tzn
    rozwietka. KNF nie zareaguje bo to jeden układ. Gdyby nie ONI, z tej
    rozwietki znaczy, razem z tymi żydami od rudego kartofla to by były wzrosty
    jak w Niemczech ponad 2%. Jak wstępowaliśmy do eurokomuny to nas wykupili
    ze szczętem a teraz nas wyprzedają. Złotówka też spada jak opentana z
    jasnego powodu. W statystykach kłamią, że do nas płyną euro, ale prawda
    jest inna, to my wszystkich utrzymujemy. Wojnę w Afganistanie też, bo NATO
    też dzięki naszym podatkom istnieje. Dostałem w tej sprawie emalie od
    Michałkiewicza. To musi być najprawdziwsza prawda.

  • 9. Data: 2009-02-03 19:17:54
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    > To musi być najprawdziwsza prawda.

    Już rozumiem szukasz tego dzwięku.
    PLONK

  • 10. Data: 2009-02-04 06:39:22
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Bronisław Tatul" <T...@p...taatul.eu>
    napisał w wiadomości news:gma4u0$6go$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Już rozumiem szukasz tego dzwięku.
    > PLONK

    ironię dopiero rozpoznajesz jak kopnie Cię prosto w d..pę? zgadłem?

    --
    pozdrawiam serdecznie
    P.