  • 1. Data: 2009-02-03 14:36:19
    Temat: FUTRA.Wyniki za 03-02-2009
    Od: "ASz" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20H09) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=10417651

    Open FW20H09 1539

    Punkty

    grubianin 6
    TomoT 4
    Loser 3
    Endriu 3

    KLASYFIKACJA

    TomoT 35
    grubianin 25
    Dr.Endriu 22
    ASz 21
    Loser 20
    RySZARd 18
    sys29 14
    Darek 11
    Palm 4
    Sheen 3
    Kola 3
    Endriu 3
    Wolf 2
    Leksy 1
    eska 1
    Damian 1

    pozdrawiam..ASz..

  • 2. Data: 2009-02-03 14:56:45
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 03-02-2009
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Użytkownik "ASz" <1...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    > Typujemy w watku FUTRA (FW20H09) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz

    Uprzejmie informuję iż zmieniłem ksywę. Poprzedni Dr.Endriu został (ze
    względu na dobro kolegów grupowiczów zamieniony na Endriu). Prosiłbym więc
    (jeżeli to możliwe) przenieść punkty z nicka Dr.Endriu na Endriu. Obiecuję
    że jest to ostatnia zmiana nicka na tej grupie...

    P.S. Kiedy nastąpi finisz tej rozgrywki (co miesiąc, kwartał, rok) ?.

    Endriu

  • 3. Data: 2009-02-03 18:13:10
    Temat: a jak zostaniesz docentem?
    Od: k...@p...onet.pl

    to co bedzie?
    zobacz jak ladnie brzmi:

    doc.Grubianin lub
    Doc. Endriu....

    pozdrawiam

    dr kroovka

  • 4. Data: 2009-02-03 18:24:33
    Temat: Re: a jak zostaniesz docentem?
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > doc.Grubianin lub
    > Doc. Endriu....

    Tera mi się przypomniało....
    Tak się akurat złożyło że jakoś w 2005 obroniłem inżyniera na wydziale
    elektrycznym pewnej polibudy.
    Jeżeli koledzy grupowicze się tak bardzo upierają przy jakimś przedrostku,
    "gołego" Endriu mogę zmienić na:

    inż. Endriu

    Wtedy będzie to zgodne ze stanem faktycznym....

    Endriu

  • 5. Data: 2009-02-03 20:51:09
    Od: "Jacek" <n...@o...pl>

    Goły Endriu kojarzy mi się z naszą niedoszłą gwiazdą boksu.

  • 6. Data: 2009-02-04 00:06:21
    Od: "..ASz.." <a...@o...pl>

> [...]
    > że jest to ostatnia zmiana nicka na tej grupie...
    >
    > P.S. Kiedy nastąpi finisz tej rozgrywki (co miesiąc, kwartał, rok) ?.

    Witam...
    Zmienie Twojego nicka w Punktacji zgodnie z Twoja prosba. Wyniki zsumuje.
    Typujemy open na serii kontraktow (FW20H09). Ta seria wygasa w trzeci piatek
    marca i wtedy nastepuje podsumowanie zabawy. Pozniej bawimy sie od poczatku na
    nowej serii kontraktow.

    Pozdrawiam..ASz..