  • 21. Data: 2003-09-28 09:44:05
    Temat: Re: Niechcialbym krakac ale zle mi to pachnie
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Co takiego ? Sprzężenie zwrotne to po prostu ogólna nazwa pewnych
    sytuacji.

    Chyba niezupełnie - rezonans występuje wtedy gdy częstość
    wymuszająca jest bliska częstości drgań własnych danego układu.
    Nie wydaje się aby był to dobry przykład na dodatnie sprzężenie zwrotne
    bo oba czynniki wcale wzajemnie się nie wzmacniają.

    Pix

  • 22. Data: 2003-09-28 10:35:00
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-09-28 11:44, pix wrote:

> [...]
    > Nie wydaje się aby był to dobry przykład na dodatnie sprzężenie zwrotne
    > bo oba czynniki wcale wzajemnie się nie wzmacniają.

    "A bo mnie zmyliły" :-)
    Co nie zmienia faktu, ze istnieje coś takiego jak dodatnie sprzężenie
    zwrotne i nawet jest czasami wykorzystywane.
    KJ

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 23. Data: 2003-09-28 13:39:58
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > "A bo mnie zmyliły" :-)

    Bo mogły - w końcu tu rośnie i tam rośnie :-)

    Pix

  • 24. Data: 2003-09-29 06:43:40
    Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl>

    Narodowy Bank Polski jako bank centralny Rzeczypospolitej Polskiej podejmuje
    dzialania na rzecz stabilnosci monetarnej i stabilnosci systemu finansowego, sluzace
    stworzeniu podstaw dlugotrwalego rozwoju gospodarczego.

    cytat ze strony www.nbp.gov.pl

    a z tego co wiem pan L.B tam nie jest zatrudniony na etacie portiera

  • 25. Data: 2003-09-29 07:15:12
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > nie będzie
    > poza tym nie bedziemy mieć Argentyny

    Przewidujesz jeszcze gorszy scenariusz?

    Grzexs

  • 26. Data: 2003-09-29 07:34:24
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 26 Sep 2003 15:58:00 +0200, Piotr Hołda \(usuń z adresu co
    niepotrzebne\) <p...@w...pl> wrote:

    >No tak tylko, że to dodatnie sprzężenie to twór czysto teoretyczny, w
    >praktyce nie stosowany, dlatego nawet nie przyszło mi do głowy.

    teoretyczny? Eeee, w wielu dziedzinach fizyki występuje (w
    półprzewodnikach na przykład).

    >A poza tym, jak już będziemy mieć Argentynę, to czy nie będzie wszystko
    >jedno, kto miał rację? :)

    a czy to właśnie nie był przykład d.s.z.?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 27. Data: 2003-09-29 08:15:13
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

    Uzytkownik "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    >
    > cytat ze strony www.nbp.gov.pl
    >
    > a z tego co wiem pan L.B tam nie jest zatrudniony na etacie portiera

    i co? masz jakies inne zarzuty oprocz tego, ze jest prezesem NBP?
    czy tylko bezmyslnie powtarzasz, za swoim idolem?

    Grzegorz

  • 28. Data: 2003-09-29 08:36:55
    Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl>

    > i co? masz jakies inne zarzuty oprocz tego, ze jest prezesem NBP?
    > czy tylko bezmyslnie powtarzasz, za swoim idolem?

    ostatnio (w rzadzie Buzka) byl kiepskim ministrem finansów a teraz jest kiepskim
    prezesem NBP, to chyba jasne,
    jedyne co mu wyszlo (chyba przez przypadek) to schladzanie

  • 29. Data: 2003-09-29 08:53:10
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

    > ostatnio (w rzadzie Buzka) byl kiepskim ministrem finansów

    tak, bardzo kiepskim
    zapomniales juz dlaczego odszedl?

    > a teraz jest kiepskim prezesem NBP, to chyba jasne,
    > jedyne co mu wyszlo (chyba przez przypadek) to schladzanie

    tak oczywiscie, skoro Endrju tak twierdzi to tak musi byc

    Grzegorz

  • 30. Data: 2003-09-29 10:28:16
    Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl>

    > tak oczywiscie, skoro Endrju tak twierdzi to tak musi byc

    mam swietna pamiec, odszedl bo wybory sie zblizaly i liczyl na lepsze notowania a
    wyszlo jak wyszlo - UW poza Sejmem,
    to kolejna olsniewajaca akcja LB,
    pierwsza chyba bylo wstapienie do PZPR