  • 11. Data: 2002-02-13 18:23:06
    Temat: Re: Nie plujcie tak na PEKAO bo jeszcze sobie brody pobrudzicie.....
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Napisalem tego posta i dalem taki a nie inny tytul, poniewaz zastanawia
    mnie
    > skad w ludziach tyle zlosci!
    > W kazdym banku sa niezalatane dziury w systemie i jakies braki.
    > Korzystalem z uslug wielu bankow w Polsce ( ING BŚ; BZWBK, BGZ, Lukas,
    > mBank) i amerykanskich Mutual Bank, Apple Bank, Greenpoint Bank, CitiBank)
    > kazdy mial jakies minusy, po prostu chyba juz minal mi "okres" :-) walki i
    > naporu.

    Eeee - CITI byl opluwany, Inteligo jest ;) przyszla kolej na Pekao.

    Swoja droga - PKO BP wg twoich kryteriow jest jeszcze lepszy - ma duzo
    wiecej bankomatow, tansze kredyty - duzo kart takze, wiecej oddzialow i za
    co nie wolono pluc na niego - jest najwiekszy detalista!

  • 12. Data: 2002-02-13 18:49:40
    Od: "Filo" <f...@t...pl>

    > Marcin,
    > tak jak napisalem w moim pierwszym poscie, nie jestem ani pracownikiem
    tego
    > banku, ani nie zalezy mi na szczegolnej jego obronie, chcialem jedynie
    > zwrocic uwage, ze w pewnym sensie da sie lubic Zubra i pomimo jego wad
    mozna
    > go uznac za przyjazne bydle! :-)

    Tak to jest jeszcze przyjazne bydle dla tych, którzy dawno temu dorobili się
    w tym banku przywileji np. wysokiego limitu zadłużenia w koncie, limitu
    karty kredytowej itp. Ci którzy chcą z tych dobroci skorzytać teraz muszą
    się obejść smakiem i często w poszukiwaniu współczesnego standartu usług
    bankowych uciekają do innych banków. Przykładowe powody:
    * limit zadłużenia sztucznie ograniczony do 10 tys PLN, dostępny po
    kilku miesiącach - nawet jak posiadasz rachunek od kilku lat, to przy
    przyznawaniu limitu zadłużenia traktują Cię jak pierwszego lepszego z ulicy,
    czyli proponują jedną pensję na 3-miesięczny okres próbny,
    * za powyższy luksus żądają chyba najwyższego procentu na rynku
    * bank nie zapewnia na konkurencyjnym poziomie finansowego wsparcia
    swoich klientów, którzy potrzeby rosną np. planują budowę domu - oferta
    kredytowa jest chyba nakierowana na klientów "z przypadku", świadomy wybór
    ich kredytu nie jest możliwy po choćby pobierznym porównaniu z innymi
    bankami.

    Przyłączam się do wyrażających opinię "To był kiedyś dobry bank".

    Z pozdrowieniami, Filo.

  • 13. Data: 2002-02-13 19:22:20
    Od: Bartec <b...@p...gazeta.pl>

    > Przyłączam się do wyrażających opinię "To był kiedyś dobry bank".
    >
    > Z pozdrowieniami, Filo.

    Ja też. W Pekaesie miałem konto zanim jeszcze się nazywało Euro.

    Wtedy to było EURO, teraz to jest co najwyżej Białoruś.

    A już najbardziej wpienia mnie:

    - kilometrowa kolejka do załatwienia czegokolwiek w każdym oddziale

    (jak w innych bankach ale dlaczego akurat w tym?)

    - brak danych na wyciągu z przelewów teleserwisu, ino kwota, papierki do
    kosza po 3 miesiącach, jak nie zdążysz to ad kosz
    - złodziejskie oprocentowanie, aha od 15 lutego mają obniżyć pożyczki na
    Euro do 19,75% (powodzenia)
    - stosy papierów przy każdej zmiania i - jak powiedzieliście wcześniej -
    zero uznania dla starego klienta, za każdym razem jestem "nowy".
    - WWW na odrębnym rachunku. Na drzewo.

    O zaletach nie mówiłem bo właśnie o nich zapomniałem, kiedyś były... aaa
    ... już mam... dużo bankomatów ;-).

    Zmieniłem na Multibank. Pa pa z żalem, ale epoka dinozaurów się skończyła.

    73 bi bi

    Bartec

  • 14. Data: 2002-02-13 19:30:02
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Swoja droga - PKO BP wg twoich kryteriow jest jeszcze lepszy - ma duzo
    > wiecej bankomatow, tansze kredyty - duzo kart takze, wiecej oddzialow i za
    > co nie wolono pluc na niego - jest najwiekszy detalista!

    Jakiz to duzy wybór kart ma BP- ztcw to tylko Visy, żadnej kredytówki.
    Co do jednego się zgodzę- linia kredytowa w miarę tania.
    Grzegorz

  • 15. Data: 2002-02-13 19:32:02
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    ulicy,
    > czyli proponują jedną pensję na 3-miesięczny okres próbny,

    To się zgadza i jest to głupota do potęgi, ale byc może to się zmieni :-)
    kiedyś ;-)

> [...]
    > kredytowa jest chyba nakierowana na klientów "z przypadku", świadomy wybór
    > ich kredytu nie jest możliwy po choćby pobierznym porównaniu z innymi

    Zgoda, ale ...
    A zresztą nie mam więcej argumentów :-))
    Grzegorz

  • 16. Data: 2002-02-13 19:57:06
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

> [...]
    > kazdy mial jakies minusy, po prostu chyba juz minal mi "okres" :-) walki i

    "A po co mamy szukać nowego wroga jak mamy starego?" chyba gdzieś to
    słyszałeś?
    W każdym banku zdarzają się wpadki, a na liście mało kto się chwali, że jest
    mu dobrze, piszą raczej ci, którzy mają problemy.
    Sam mam w tym banku konto "od wieków" i również od czasu do czasu mnie
    wkurza, ale jakoś się z nim zżyłem i nie mogę się zdecydować aby go opuścić.

    Pozdrowienia
    Roman K.

  • 17. Data: 2002-02-13 20:58:50
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>

    Bartec wrote:

    > A już najbardziej wpienia mnie:
    > - kilometrowa kolejka do załatwienia czegokolwiek w każdym oddziale

    Nie w każdym. W starych i znanych oddziałach - owszem, ale otwarli od
    groma nowych mikrooddziałów gdzie kolejek nie widuję. Myslę, że po
    prostu ludzie nie wiedzą o tym i nie korzystają. Może zawodzi marketing?

    > zero uznania dla starego klienta, za każdym razem jestem "nowy".

    ???

    > - WWW na odrębnym rachunku. Na drzewo.

    No fakt: jest taka lista pobożnych życzeń do żubra... A oni nic ;-)

    > ... już mam... dużo bankomatów ;-).

    I dużo nowych oddziałów. Zobacz sobie na ich stronie - np. w Krakowie
    mam trzy nowe w okolicy, otwarte w ostatnich kilkunastu miesiacach.

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl

  • 18. Data: 2002-02-14 15:01:06
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Swoja droga - PKO BP wg twoich kryteriow jest jeszcze lepszy - ma duzo
    > wiecej bankomatow, tansze kredyty - duzo kart takze, wiecej oddzialow i za
    > co nie wolono pluc na niego - jest najwiekszy detalista!

    Faktycznie z dwojga zlego wole PKO BP. Poza tym idzie na sprzedaz i z tego
    co slyszalem od znajomej z BHW to sie zastanawiaja nad kupnem PKO BP...
    pzd

  • 19. Data: 2002-02-14 15:01:48
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Jakiz to duzy wybór kart ma BP- ztcw to tylko Visy, żadnej kredytówki.
    > Co do jednego się zgodzę- linia kredytowa w miarę tania.

    Wlasnie obnizyli na 15,9%.