  • Data: 2020-03-17 08:12:54
    Temat: Re: Nest bank - brak środków na koncie :)
    Od: gosc <t...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

    m4rkiz wrote:
    > Nest właśnie zdublował mi wszystkie blokady na karcie z płatności przez
    > internet z ostatnich paru dni, a że dopiero co kupiłem sporo sprzętu
    > budowlanego to konto mi wyzerowali.
    >
    > Infolinia nie działa.

    Kiedyś zgłosiłem problem online. Absolutna cisza.
    Po dość długim czasie oczekiwania dzwoni jakaś duszyczka i oferuje
    jakąś bzdetną usługę z tego banku.
    Zrugałem ten bank na maksa, że nie obsługują zgłoszeń. Po paru
    minutach ruszyli moją sprawę.

    Jeśli infolinia wciąż nie działa to spróbuj online. Jeśli online nie
    zadziała to wizyta osobista lub w ostateczności papierowy list
    polecony. Nawet jak już coś im zgłosisz to:
    "Pan poczeka 30 dni. Jeśli mamy wątpliwości to 60 dni."
    Kiedyś było powiedzenie pewne jak w banku.
    Teraz śmiało można zmienić na niepewne jak w banku.