eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNest bank - brak środków na koncie :) › Re: Nest bank - brak środków na koncie :)
  • Data: 2020-03-17 16:31:25
    Temat: Re: Nest bank - brak środków na koncie :)
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2020-03-17 o 14:10, Dawid Rutkowski pisze:

    > Zaś ogólnie reklamuje się tak samo debetówki i kredytówki (o "szybkich przelewach"
    czy bliku nie wspominam, bo to dno) - ale zdecydowaną korzyścią z używania kredytówek
    jest to, że w razie kłopotów zablokowana jest i/lub podlega reklamacji kasa banku, a
    nie Twoja - i nikt "konta nie wyzeruje", dając pretekst do zakładania na newsach
    wątków o głupim tytule ;P
    >

    W praktyce kwotę będziesz musiał spłacić zanim rozpatrzą reklamację, więc
    blokowanie kwoty banku jest czysto iluzoryczne.
    Już się mnie chyba kiedyś tu pytałeś jakie banki mają/miały w ogole taki
    zapis w regulaminie dający szansę, że reklamacja nie blokuje mojej kasy.
    Tylko Pekao i Citek w 2013 czy 2014 tak miały, że była możliwość uznania
    rachunku karty kwotą sporną - cała reszta banków miała w regulaminie
    twardo napisane, że najpierw spłata zgodnie z regulaminem i wyciągiem a
    potem jak reklamacje uznamy, to się wyprostuje.
    Sprawdziłem teraz te regualminy Pekao (wprowadził jeden czterostronicowy
    regulamin reklamacji) i przeglądałem niedawno regulamin Simlicity i nie
    widzę, żeby
    w obu tych bankach było tak jak myślisz.
    Więc pod tym względem jest tak samo jak w debetówce - najpierw Ty
    zapłacisz i tyle.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1