  • 31. Data: 2004-02-04 11:25:18
    Temat: Re: Nareszcie pozytywna decyzja - mbank
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > Ja tam mam bank w Niemczech

    Można wiedzieć jaki?

    pzdr,
    michal

  • 32. Data: 2004-02-04 11:58:52
    Od: "Artur7" <a...@p...onet.pl>

    >I widzę też, że wymienione przez Ciebie banki nie są całkowicie
    > bezpłatne. Do tego różnica % między depozytami i kredytami jest wysoka.

    Za to w Polsce "różnica % między depozytami i kredytami" jest niska ;-))
    a nie jedna z bardziej zdierskich
    Ale do rzeczy, rzeczony mbank ma oproc.depozytów 3,9% a pożyczka na dzień dobry
    12,5% zatem "różnica %" 8,6% albo +220%
    a we wspomnianym halifaxie 2,5% depozyt a pożyczka 6,7% zatem "różnica 4,2%
    albo 168% a więc faktycznie różnica wysoka - ale i tak w porównaniu do ponoć
    najtańszego banku w Polsce NISKA

    pzdr
    Artur

  • 33. Data: 2004-02-04 12:13:32
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "Artur7" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    4,2%
    > albo 168% a więc faktycznie różnica wysoka - ale i tak w porównaniu do

    Ok. Sprawdzałam Barclays, gdzie konto to 0,8 % bodajże, a pożyczki koło 18.
    W takim razie załóż konto w Halifaxie. "Ja jako klient" ;-))) nie wnikam w
    biznes banku (jak to sobie kalkulują, żeby wyjść na swoje). Po prostu mnie
    to nie interesuje. Patrzę na toip i sprawdzam, co mi się opłaca. Natomiast
    wszelkie akcje protestacyjne w związku z podwyżkami uważam za śmieszne.
    Klient ma jeden instrument protestu - nogi ;-))) A już pisanie, że bank
    zdradził, że bank ma "filozofię" działania ;-))) Po prostu ROTFL . I żeby
    nie było, że teraz na to wpadłam przy okazji zwyżki w mbanku, to pisałam to
    samo wieki temu na forum mbanku, gdy o "filozofii" pisywał niejaki Kobraa.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 34. Data: 2004-02-04 12:20:16
    Od: "Artur7" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > samo wieki temu na forum mbanku, gdy o "filozofii" pisywał niejaki Kobraa.

    OK, bez urazy - ja tylko w kwestii formalnej, że są banki - z tych tanich -
    gdzie marża na kredytach jest niższa

    pzdr
    Artur

  • 35. Data: 2004-02-04 12:32:51
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Można wiedzieć jaki?

    No przecież napisał - własny! ;]]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 36. Data: 2004-02-04 12:35:45
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "Artur7" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > OK, bez urazy - ja tylko w kwestii formalnej, że są banki - z tych
    tanich -
    > gdzie marża na kredytach jest niższa

    Jaka uraza ;-)) ? Wiedza zawsze jest cenna. Natomiast poza nogami (i głową
    wcześniej, żeby przeliczyć co się opłaca ;-)))) żadnej innej metody
    "nacisku" nie widzę. Ja np. robię 11 przelewów, a więc mbank w tym względzie
    odpada (za 5,5 PLN to ja mam marmurek ;-)))), tylko że te przelewy już od
    dość dawna robię z Lukasa. Dlaczego? Ano dlatego, że potwierdzenia papierowe
    (z pieczątką ;-))) są w Lukasie po 2 PLN
    (i mogę je dostać szybko w placówce) a w mbanku są po 5 PLN. A więc
    przewidując mogące powstać np. jakieś kontrowersje z "biurwami" nie mam
    ochoty czekać na papier z mbanku ( na dodatek droższy). Czysta kalkulacja
    ;-))) I tak moja pensja wędruje sobie od dawna do Lukasa, gdy opłaty za
    przelewy w mbanku nikomu się nie śniły ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 37. Data: 2004-02-05 16:19:15
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > No przecież napisał - własny! ;]]

    grrr... faktycznie, nie doczytalem ;-))

    pzdr,
    michal

  • 38. Data: 2004-02-07 21:07:10
    Od: k...@p...onet.pl

    To jest skandaliczna decyzja. Mbank przez trzy lata od momentu zalozenia
    obiecywał, gwarantowal, że to jego filozofia, bezplatne przelewy, bezpłatgne
    prowadzenie konta. Powtarzano to do znudzenia. Mam tam konto od dawna, więc
    pamiętam. Jak się składa takie obietnice, to trzeba się znich wywiazywac, a
    poprawy wynikow banku szukac gdzie indziej.