  • 21. Data: 2004-01-30 14:40:36
    Temat: Re: Nareszcie pozytywna decyzja - mbank
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 30 Jan 2004 15:25:11 +0100, "Glenn" <g...@b...pl> wrote:

    >Widzę. I widzę też, że wymienione przez Ciebie banki nie są całkowicie
    >bezpłatne. Do tego różnica % między depozytami i kredytami jest wysoka. Na

    Cos krecisz, bo Ci glupio, ze nie mialas racji. Wiadomo, ze chodzilo o
    porownanie z mbankiem. Oni maja tak jak mial mbank: prowadzenie konta,
    podstawowa karte, przelewy, wyplaty z bankomatow i pare innych rzeczy za darmo.
    I to nie jest tam wyjatkiem, tylko ma tam tak wiekszosc bankow. Znaczy, ze
    mozna mimo tego miec dochod, pomimo ze sie jest marmurkiem z oddzialami na
    kazdym rogu kazdej wiekszej ulicy w kazdym miescie, choc oczywiscie dostep
    przez internet i innymi kanalami elektronicznymi tez wszystkie daja.
    Wiec juz daruj sobie to kombinowanie jak kon pod gore, bo to zaczyna byc
    zenujace.

    dn

  • 22. Data: 2004-01-30 15:11:27
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Cos krecisz, bo Ci glupio, ze nie mialas racji.

    Nie jest mi "głupio" - zawsze chętnie sie dowiem czegoś nowego.

> [...]
    > kazdym rogu kazdej wiekszej ulicy w kazdym miescie, choc oczywiscie dostep
    > przez internet i innymi kanalami elektronicznymi tez wszystkie daja.

    Sprawdź jeszcze poziom depozytów i porównaj zamożność społeczeństwa . A poza
    tym nie rozumiem czym się podniecasz. Przecież możesz tam sobie załozyć
    konto - po 1 maja to juz w ogóle bez problemu. Głosuj nogami zamiast
    biadolić i pisać o zdradzie przez bank ;-)

    > Wiec juz daruj sobie to kombinowanie jak kon pod gore, bo to zaczyna byc
    > zenujace.

    Żenujące to jest to, że zamiast zrobic to do czego skłania Cię najwyraźniej
    zmiana toip (a więc zamknięcie konta) wolisz "płakać" na grupie jaki to
    mbank jest "be". Jest dla Ciebie "be" ? No to się zachowaj jak dorosły
    człowiek i zmień bank. Sądzisz, że jak napiszesz kolejny "manifest" i
    "analizę" to ktos się przejmie?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 23. Data: 2004-01-30 17:33:15
    Od: devnull <d...@n...net>

    >Sprawdź jeszcze poziom depozytów i porównaj zamożność społeczeństwa . A poza

    Porownaj sobie ile maja oddzialow i ile placa pracownikom - przez to wychodzi w
    przyblizeniu na to samo jesli chodzi o stosunek przychodow i wydatkow...
    A poza tym Hiszpania jest nieco bardziej zblizona do nas gospodarczo i tam tez
    maja darmowy Patagon i moze pare innych tez.

    >tym nie rozumiem czym się podniecasz. Przecież możesz tam sobie załozyć
    >konto - po 1 maja to juz w ogóle bez problemu. Głosuj nogami zamiast
    >biadolić i pisać o zdradzie przez bank ;-)

    Nie zmieniaj tematu. Ktos tu podawal, ze banki musza wprowadzac oplaty, bo nic
    nie ma za darmo. Wykazalem, ze w niektorych krajach ta darmowosc w bankach jest
    powszechna. Byc moze po prostu sa lepiej zarzadzane - im wystarcza to co
    zarobia na obrocie pieniedzy klientow, nie musza ich ograbiac ze wszystkiego do
    cna za kazda podstawowa usluge.
    A konta tam mam, skoro juz koniecznie chcesz wiedziec.

    >Żenujące to jest to, że zamiast zrobic to do czego skłania Cię najwyraźniej
    >zmiana toip (a więc zamknięcie konta) wolisz "płakać" na grupie jaki to

    Nie widze powodow do zamkniecia konta w mbanku poza emocjonalnymi, a tym sie
    nie kieruje przy wyborze banku, wiec niby dlaczego mialbym zamknac konto w
    mBanku?

    >mbank jest "be". Jest dla Ciebie "be" ? No to się zachowaj jak dorosły
    >człowiek i zmień bank. Sądzisz, że jak napiszesz kolejny "manifest" i

    Ja nie musze zmieniac, w sensie otwierac nowe konto, bo juz od dawna jestem w
    tych bankach, ktore sie teraz okazaly najtansze. Jeden przelew przed 15 i po
    sprawie. Mam tez i inne konta, gdzie place po 9 i 7 zl miesiecznie za
    prowadzenie, wiec jak widzisz nie tyle mi chodzi o te 50 gr co o caloksztalt
    skutkow jakie ta decyzja pociaga, zdrade dotychczasowych zasad w relacjach z
    klientami itp. itd...
    Patrz post shurikena:
    http://mbank.kzp.pl/index.php?artykul=0015

    >"analizę" to ktos się przejmie?

    Nie, ale jak wycofam swoje depozyty i inni to zrobia to krzywa sie zalamie i
    bardzo dobrze, niech maja nauczke, ze z klientami w kulki sie nie leci,
    szczegolnie jak im sie wczesniej przyznalo specjalny status i wmawialo ze sa
    pomiedzy klientami, a mbankiem inne relacje niz w innych bankach.
    Zle dzialania nalezy napietnowac, a nie skulic ogon pod siebie i milczec.
    Czy to naprawde takie trudne do pojecia?

    dn

  • 24. Data: 2004-01-30 20:12:12
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    tez
    > maja darmowy Patagon i moze pare innych tez.

    U nas też jest parę darmowych, tylko że my tak sobie możemy pisać a danych
    finansowych to nie mam ani ja ani Ty, więc udowadnianie kto ma racje nie
    bardzo ma sens i nie bardzo jest weryfikowalne.

> [...]
    wszystkiego do
    > cna za kazda podstawowa usluge.
    > A konta tam mam, skoro juz koniecznie chcesz wiedziec.

    A miej sobie nawet na Bermudach. I nic kolego nie wykazałeś, bo można
    wskazać kolejne kraje, gdzie nie ma darmowych kont, lub jest ich mało (jak w
    Polsce).

> [...]
    caloksztalt
    > skutkow jakie ta decyzja pociaga, zdrade dotychczasowych zasad w relacjach

    Shuriken swoje poglądy o "upadku" mbanku głosił już jak sie o opłatach nie
    śniło. A to jakie masz konta i po ile, to chyba nie jest temat wątku? Więc
    nie zmieniaj tematu.

    > Nie, ale jak wycofam swoje depozyty i inni to zrobia to krzywa sie zalamie
    > bardzo dobrze,

    A wycofuj! Jak sie znajdzie więcej takich jak Ty, to zmienią toip.

> [...]
    > Zle dzialania nalezy napietnowac, a nie skulic ogon pod siebie i milczec.
    > Czy to naprawde takie trudne do pojecia?

    Piętnuj sobie, oflaguj się, załóż stowarzyszenie poszkodowanych przez mbank,
    napisz książkę o utracie zaufania do mbanku. Kogo to obchodzi? Jedyny sposób
    protestu jaki ma klient to IMHO nogi ;-))) Ale skoro się wierzy w
    marketingowe bzdury o "filozofii" banku, no to później reakcja jest
    histeryczna. Tyle, że nawet histeria ma swoje granice i zakładanie 1000
    wątków na ten sam temat na grupie, to już gruba przesada. Dla mnie EOT.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 25. Data: 2004-01-30 20:26:57
    Od: devnull <d...@n...net>

    >U nas też jest parę darmowych, tylko że my tak sobie możemy pisać a danych
    >finansowych to nie mam ani ja ani Ty, więc udowadnianie kto ma racje nie
    >bardzo ma sens i nie bardzo jest weryfikowalne.

    Ty pierwsza zaczelas o sprawdzaniu ile maja depozytow.

> [...]
    >wskazać kolejne kraje, gdzie nie ma darmowych kont, lub jest ich mało (jak w

    Wykazalem, ze nie jest prawda jak niektorzy tu pisali, ze bank musi miec takie
    oplaty, zeby byl rentowny.

    >Shuriken swoje poglądy o "upadku" mbanku głosił już jak sie o opłatach nie

    Bo widzial co sie dzieje z jego zarzadzaniem...

    >śniło. A to jakie masz konta i po ile, to chyba nie jest temat wątku? Więc
    >nie zmieniaj tematu.

    Alez nie zmieniam, to Ty mi ciagle trulas o glosowaniu nogami i ze rzekomo
    uzalam sie nad 50 gr, wiec Ci przedstawilem jak sie moje sprawy maja.

    >A wycofuj! Jak sie znajdzie więcej takich jak Ty, to zmienią toip.

    Dlatego slusznie sie mowi, ze to koniec mbanku.

    >Piętnuj sobie, oflaguj się, załóż stowarzyszenie poszkodowanych przez mbank,
    >napisz książkę o utracie zaufania do mbanku. Kogo to obchodzi? Jedyny sposób

    Chyba Ciebie, bo ciagle to czytasz i odpowiadasz. ;)

> [...]
    >histeryczna. Tyle, że nawet histeria ma swoje granice i zakładanie 1000
    >wątków na ten sam temat na grupie, to już gruba przesada. Dla mnie EOT.

    Jak na takie wydarzenie ilosc watkow byla umiarkowana.

    dn

  • 26. Data: 2004-02-03 18:40:52
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > Użytkownik "oscar" <o...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba o czymś nie wiem, ale chętnie się douczę. Poproszę listę banków
    > zagranicznych mających "wszystko za darmo". Z całego świata oczywiście.
    > Chętnie się zapoznam, bo jak widzę się znasz.

    Ja tam mam bank w Niemczech, najprawdziwszy marmurek z kontem dostępnym
    on-line i właściwie to mam "wszystko gratis" :-). "Wszystko" jest
    ograniczone, ale najważniejsze cechy - brak opłat za przelewy i utrzymanie
    rachunku, tudzież kartę Maestro są rzeczywiście gratis. Korespondecję
    przesyłają mi do Polski również gratis.

    Pzdr,
    BaLab

  • 27. Data: 2004-02-03 18:51:52
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > Ja tam mam bank w Niemczech,

    Ale mi się napisało ;-).

    Pzdr,
    BaLab

  • 28. Data: 2004-02-03 20:01:47
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Tue, 3 Feb 2004 19:40:52 +0100, "BaLab" <b...@p...com> wrote:

> [...]
    >ograniczone, ale najważniejsze cechy - brak opłat za przelewy i utrzymanie
    >rachunku, tudzież kartę Maestro są rzeczywiście gratis. Korespondecję

    To się na pewno zmieni, przecież bank to nie instytucja charytatywna,
    musza pobierac oplaty za przelewy ... LOL.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 29. Data: 2004-02-04 09:25:44
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Dentarg wrote:

    > To się na pewno zmieni, przecież bank to nie instytucja charytatywna,
    > musza pobierac oplaty za przelewy ... LOL.

    ROFL zakladasz ze twoje pieniadze trzymaja pod poduszka i nie zarabiaja
    na nich?

    --
    l...@s...pl

  • 30. Data: 2004-02-04 10:16:11
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 04 Feb 2004 10:25:44 +0100, sebol <l...@s...pl> wrote:

    >ROFL zakladasz ze twoje pieniadze trzymaja pod poduszka i nie zarabiaja
    >na nich?

    Nie ... w sumie zapomniałem cudzysłowia, bo to był cytat z maila,
    któregoś z wielbicieli opłat za przelewy w mbanku. Ja jestem przeciw i
    każdy to wie ;))

    pzdr,
    Dentarg