  • 1. Data: 2003-09-22 14:36:15
    Temat: Najtansze konto firmowe?
    Od: "Waldemar Godel" <n...@o...info>

    dla malej firmy, bedzie bardzo malo uzywane. Idealem bylyby
    oplaty jak w mBanku.

    (tzn. 0 miesiecznie, bodajze zlotowka za przelew).

    Rozumiem, ze na podobne warunki ciezko liczyc, ale moze cos sie znajdzie.

    Moze ktos cos podpowie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org

  • 2. Data: 2003-09-22 15:16:53
    Temat: Re: Najtansze konto firmowe?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Waldemar Godel wrote:
> [...]
    >
    > (tzn. 0 miesiecznie, bodajze zlotowka za przelew).
    >
    > Rozumiem, ze na podobne warunki ciezko liczyc, ale moze cos sie

    W marmurkach zapomnij
    Zobacz jeszcze oferty VW Banku dirct, Inteligo, MultiBanku i Nordea Banku

  • 3. Data: 2003-09-22 15:21:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    corner wrote:
    > Inteligo raczej nie jest tanie...

    Ale mozna wplacac kase w placowkach, ktorych jest nieporownywalnie wiecej
    niz Multi czy Nordea

  • 4. Data: 2003-09-22 15:22:27
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bkn3pr$20h$...@n...onet.pl...

  • 5. Data: 2003-09-22 18:10:39
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    W wiadomości news:3f6f0d1e@news.home.net.pl,
    Waldemar Godel napisał:

> [...]
    >
    > (tzn. 0 miesiecznie, bodajze zlotowka za przelew).
    >
    > Rozumiem, ze na podobne warunki ciezko liczyc, ale moze cos sie

    A co masz przeciwko koncie firmowemu w mBanku?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 6. Data: 2003-09-22 18:36:51
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bkn430$2kq$...@n...onet.pl...

    > Ale mozna wplacac kase w placowkach, ktorych jest nieporownywalnie wiecej
    > niz Multi czy Nordea

    Prowizja za wpłatę pewnie wyjdzie niższa niż przelewy do ZUS...

  • 7. Data: 2003-09-22 18:44:40
    Od: "joorek" <j...@c...poczta.onet.pl>

    modyfikując pytanie:

    a dla spółki z o.o. ?

    mbank i inteligo są z tego co wiem tylko dla DG.....

    j.

  • 8. Data: 2003-09-22 18:49:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    joorek wrote:
    > a dla spółki z o.o. ?

    VW Bank direct . Oprocz tego sprawdz (bo nie jestem pewien czy dobrze
    pamietam) DB24 i KB i Nordea, ale tu oplaty to ok 30-40 zl miesiac

  • 9. Data: 2003-09-22 21:57:35
    Od: "Azjata" <a...@W...pl>

    > VW Bank direct . Oprocz tego sprawdz (bo nie jestem pewien czy dobrze
    > pamietam) DB24 i KB i Nordea, ale tu oplaty to ok 30-40 zl miesiac

    Jak do tej pory znalazlem nastepujace najtanisze i najkorzystniejsze
    rozwiazanie "tandemowe" dla Spolki z o.o.:

    VW Bank Direct (Plus Konto Biznes):
    + darmowe prowadzenie rachunku
    + darmowe przelewy
    + dostep przez internet jedynie 36 PLN na rok
    + niezle oprocentowanie rachunku biezacego
    + bezprowizyjne wplaty/wyplaty gotowki w kasie (warszawa)
    - brak operacji miedzynarodowych (maja byc do konca roku)
    - brak kart platniczych/charge/kredytowych
    - mozliwosc zalozenia jedynie jednego konta

    Bank Zachodni WBK (pakiet niebieski):
    + prowadzenie rachunku w pakiecie niebieski 30PLN/miesiac
    + pelny dostep poprzez internet w ramach pakietu
    + dostep poprzez SMS i WAP w ramach pakietu (ale nie testowalem)
    + duzy wybor kart:
    . VISA Business Electron - 50PLN na rok
    = bezprowizyjne podejmowanie gotowki w ATM BZ WBK
    = bezprowizyjne operacje bezgotowkowe
    . VISA Business - 130 PLN na rok (?)
    = bezprowizyjne operacje bezgotowkowe
    . VISA Business (charge) i VISA Business GOLD
    . EUROCARD / MasterCard GOLD
    + z dniem 12 pazdziernika mozna podpisac nowa umowe na dotychczasowe karty
    - umowa wymaga poddania sie dobrowolnej egzekucji do kwoty 50.000PLN
    nawet przez okres do 5 lat po zamknieciu rachunku
    - pobieranie prowizji co 2 tygodnie, trzeba sie samemu pilnowac
    - wszelkie reklamacje nalezy zlozyc najpozniej 14 dni po otrzymaniu wyciagu
    - prowizja 25PLN (?) od przychodzacych przelewow miedzynarodowych

    Co do BZ WBK to poraz pierwszy w zyciu bylem mile i to bardzo mile zaskoczony
    przez standardowa obsluge ladowa klienta. Pragnac uzyskac szersze informacje i
    zalozyc konto dla Spolki udalem sie do oddzialu w Warszawie przy ulicy
    Powstancow Slaskich (Jelonki/Bemowo), nie dosc ze obslugujacy Pan byl bardzo
    mily, nie udawal ze wszystko wie i zna, sam sie konsultowal telefonicznie kiedy
    zadalem trudniejsze pytania, dodatkowo sam zaproponowal, ze zostanie dluzej w
    danym dniu (poza godzinami jego pracu) jesli tylko zdecyduje sie zalozyc konto
    i wieczorem przyjechac z papierami. Kilka dni pozniej mialem dodatkowe pytania
    dotyczace nowych umow kart platniczych i ustawy wchodzacej w zyciu 12
    pazdziernika, nie sciemnial, ze wszystko wie tylko sie przyznal, ze nie zna
    sprawy i mile skierowal do obslugi korporacyjnej, ktora udzielila wymaganych
    informacji. Pierwszy raz w zyciu bylem mile zaskoczony przez obsluge banku
    (a "boje" z bankami prowadze od ok. 9 lat). Mam nadzieje, ze w najblizszej
    przyszlosci nie zmienie zdania i banku.

    Teraz kilka moich uwag dotyczacych innych wymienionych przez Ciebie bankow:

    DB24 - oplata miesieczna 35PLN, brak kart platnicznych (debetowych), dla karty
    charge pobieraja prowizje od operacji bankomatowych i bezgotowkowych. Dodatkowo
    umowa zawiera zapis dobrowolnego poddania sie egzekucji do kwoty 100.000 PLN
    nawet przez okres do 24 miesiecy po zamknieciu konta. TRAGICZNA obsluga w banku
    przy placu ONZ w Warszawie, czulem sie jak ubogi krewny ktory sie dodatkowo
    narzuca i zadaje niestosowne pytania.

    KB i Nordea - nieciekawe oplaty miesieczne, dalej nie patrzylem.

    Azjata

  • 10. Data: 2003-09-22 22:16:07
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Azjata wrote:
> [...]
    > zyciu bylem mile zaskoczony przez obsluge banku (a "boje" z bankami
    > prowadze od ok. 9 lat). Mam nadzieje, ze w najblizszej przyszlosci

    No te pakiety to we wrzesniu wprowadzili - widac - trzeba bedzie zaczac
    polecac ;)
    Co do obslugi - idzie kolejna duza redukacja zatrudnienia w BZWBK (10%
    bodaj) - ktora bedzie miala miejsce po ocenie zarowno placowek jak i
    pracownikow.
    No i ludzie sie staraja ;)
    Chociaz fakt faktem, ze w nowych placowkach obsluga jest b. ok i ja na swoja
    nie narzekam. Chociaz oplaty za konto indywidualne sa moim zdaniem za
    drogie. Wole juz Millennium, ktore mam pod nosem - podobna cena, a free
    przelewy przynajmniej.
    BZWBK zostawie sobie moze do karty podpietej pod konto walutowe. Wie kots
    ile ten MC ma kosztowac?

> [...]
    > zadaje niestosowne pytania.
    >
    > KB i Nordea - nieciekawe oplaty miesieczne, dalej nie patrzylem.

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci