  • 1. Data: 2003-09-22 13:28:38
    Temat: brokerzy kredytów hipotecznych
    Od: "hobbitx" <h...@W...onet.pl>

    Witam,

    Mam pytanie. Czy warto korzystać z oferty brokerów kredytowych? Sprawdzałem
    ofertę w BPH PBK, a nastepnie poprosiłem brokera, który zaoferował mi ofertę
    tego samego banku z niższym oprocentowaniem (wprawdzie z nieco wyższą
    prowizją), ale summa summarum korzystniejszą.
    Kiedy pytam znajomych bankowców o brokerów to zarzekają sie, że mi się nie
    opłaci korzystać z ich oferty. Nie wiem na ile to gadka bankowa na ile prawda.
    Czy miał z was ktos doswiadczenia z brokerami?

    hobbitx