  • 1. Data: 2003-09-22 11:47:24
    Temat: lokaty - gdzie najniższy próg?
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Cześć,
    szukam konta, które będzie miało następujące możliwości:
    - obsługa przez Internet (w tym zakładanie lokat),
    - minimalna kwota lokaty poniżej 1000 zł.
    Jeszcze stosunkowo niedawno BPH miał minimalną
    kwotę lokaty 500 zł, ale podnieśli do 1000.
    Nie zależy mi na jakimś wysokim oprocentowaniu, przy
    takich kwotach i tak grosze nazbieram.
    Najlepiej żeby koszty utrzymania były jak najniższe.

    Z pozdrowieniami,
    Artur
    a...@e...one.pl
    RRRR-MM to aktualny rok i miesiąc

  • 2. Data: 2003-09-22 11:56:46
    Temat: Re: lokaty - gdzie najniższy próg?
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkmnl8$7vh$...@S...icm.edu.pl,
    Artur Czeczko <a...@e...one.pl>:
> [...]
    > Nie zależy mi na jakimś wysokim oprocentowaniu, przy
    > takich kwotach i tak grosze nazbieram.
    > Najlepiej żeby koszty utrzymania były jak najniższe.

    VW Bank PlusKonto albo eMax mBank.
    i nie baw sie w lokaty - masz wysokie % na biezacych

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-09-22 12:00:02
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bkmnl8$7vh$...@S...icm.edu.pl,
    >
    > VW Bank PlusKonto albo eMax mBank.
    > i nie baw sie w lokaty - masz wysokie % na biezacych

    Ale mi te lokaty nie dla odsetek są potrzebne, tylko
    żeby mi się kasa nie rozłaziła... ;)
    Jakie są minimalne kwoty lokat w tych bankach?

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 4. Data: 2003-09-22 12:41:27
    Od: SunWoj <s...@o...pl>

    Lukas Bank, chyba 200 pln jest...

  • 5. Data: 2003-09-22 12:47:25
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Lukas Bank, chyba 200 pln jest...

    Juz nie, teraz jest 1000.
    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-09-22 14:36:26
    Temat: Re: Re: lokaty - gdzie najniższy próg?
    Od: SunWoj <s...@o...pl>

    uuu... naprawde? juz dawno tam lokatki nie zakladalem.. zmienilo sie
    :-(

  • 7. Data: 2003-09-22 19:44:55
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl>

    > Ale mi te lokaty nie dla odsetek są potrzebne, tylko
    > żeby mi się kasa nie rozłaziła... ;)
    > Jakie są minimalne kwoty lokat w tych bankach?

    Hmm to może lepiej sprobój w SFI mBanku, np w bezpiczne
    fundusze rynku pieniężnego. Jak Cie najdzie nagła chęć żeby
    cos kupić to na lokacie stracisz odsetki a zerwaniem nie ma
    żadnego problemy natomiast z funduszu zanim kasę wycofasz,
    (najlepszy Skarbiec tydzień jak w banku! ) to jest szansa że
    zdążysz się rozmyślić i kasy nie wydasz :)

    pozdrawiam
    axell

  • 8. Data: 2003-09-22 20:37:23
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/22/2003 1:47 PM, Użytkownik Artur Czeczko napisał:
    > Cześć,
    > szukam konta, które będzie miało następujące możliwości:
    > - obsługa przez Internet (w tym zakładanie lokat),
    > - minimalna kwota lokaty poniżej 1000 zł.

    Citi ma 500 zl.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105