  • 11. Data: 2003-09-24 11:03:52
    Temat: Re: Najtansze konto firmowe?
    Od: "Waldemar Godel" <n...@o...info>

    > A co masz przeciwko koncie firmowemu w mBanku?

    To ze mam tam jedno konto - wlasnie szukam niejako "zapasowego"
    - roznie to bywa, lepiej miec cos w zanadrzu

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org

  • 12. Data: 2003-09-24 11:45:07
    Od: "Waldemar Godel" <n...@o...info>

    > W marmurkach zapomnij
    > Zobacz jeszcze oferty VW Banku dirct, Inteligo, MultiBanku i Nordea
    > Banku

    No tak.. obmacalem... dzieki za streszczenie.

    PanzerwagenBank
    konto bezplatnie
    token 36 zl rocznie
    wyplata w bankomacie ponizej 400 zl platna 1.50, powyzej bezplatna
    przelewy z internetu bezplatne (prawdopodobnie)
    visa electron - jedna bezplatnie

    Nordea e-firma
    konto - 9 zl miesiecznie
    token - 20 zl miesiecznie pierwszy rok, potem bezplatnie
    przelew na zewnatrz - 60 groszy

    Multibank Multikonto Business Class
    konto - 9 zl miesiecznie
    przelew na zewnatrz - 50 groszy
    zus z internetu za darmo

    Inteligo konto firmowe
    konto - 3,99 miesiecznie (nie placi sie, jezeli konto nie jest uzywane..)
    przelew zewnetrzny z internetu - 1.49
    zus z internetu - 2.99
    podatki z internetu - 1,49
    jedna VE gratis
    wyplata we wlasnym banku - gratis (czy PKOBP to wlasny bank???)
    niestety, prowizja w bankomacie, w innych bankach (az 9,99!!!!)
    I co to znaczy:
    Wpływ na rachunek w ramach konta Inteligo za pośrednictwem systemu SWIFT
    Każda transakcja 11,99
    Czyli co? Ktos wysle mi z banku ktory nie uzywa eliksira 100 przelewow po 5
    groszy
    i mnie zalatwi finansowo??????? Czy chodzi po prostu o wplate wlasna????

    W sumie panzerwagen bank wyglada najciekawiej...

    Mozecie mi powiedziec, czego nie zauwazylem??? jakies ukryte swinstwa?
    W sumie Inteligo nie jest takie strasznie drogie

  • 13. Data: 2003-09-24 11:53:19
    Od: "Waldemar Godel" <n...@o...info>

    > Multibank Multikonto Business Class
    > konto - 9 zl miesiecznie
    > przelew na zewnatrz - 50 groszy
    > zus z internetu za darmo

    Jedno juz znalazlem - 3 zl za VE miesiecznie.
    Gleboko ukryte w tabeli prowizji w pdf. Na stronie sie do tego
    nie przyznaja... Ech.. jak ja to lubie

  • 14. Data: 2003-09-24 13:46:53
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-09-24 13:45, Waldemar Godel wrote:
    [...]

> [...]
    > Każda transakcja 11,99
    > Czyli co? Ktos wysle mi z banku ktory nie uzywa eliksira 100 przelewow po 5
    Niezupełnie.
    Jak ktoś ci będzie wysyłał 5 centów/centymów etc to Cie wykończy
    finansowo. Swift (z grubsza) służy do rozliczeń walutowych
    KJ
    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 15. Data: 2003-09-24 14:04:36
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Waldemar Godel wrote:
> [...]
    > wyplata we wlasnym banku - gratis (czy PKOBP to wlasny bank???)
    > niestety, prowizja w bankomacie, w innych bankach (az 9,99!!!!)

    Nie w bankomacie tylko w POSach 9,99.
    W koncie firmowym wyplata z kazdego bankomatu w Polsce kosztuje 4,50 (nawet
    z PKO BP).
    To jest glowna wada + te oplaty ;)

    A zobacz czy da sie zrobic taki myk, ze otwierasz konto w VW Banku to
    najprostsze - daja ci za free token - a potem otwiersz sobie rachunek
    firmowy - wiec cie nic nie bedzie kosztowac? :)

    Ogolnie oba konta sa ok.
    Acha w Inteligo teraz jest debet w rachunku.
    W mBanku chyba tez cos takiego dla firmowych jest

  • 16. Data: 2003-09-25 11:39:02
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Kamil Jonca (newsy) napisał:

    > Niezupełnie.
    > Jak ktoś ci będzie wysyłał 5 centów/centymów etc to Cie wykończy
    > finansowo.

    Siebie przy okazji tez, chyba ze jest miliarderem i lubi sie pastwic nad
    maluczkimi ;-)))))))

    Bartol

  • 17. Data: 2003-09-25 17:02:16
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Wed, 24 Sep 2003 13:45:07 +0200, Waldemar Godel
    <n...@o...info> napisał:

> [...]
    >

    > W sumie panzerwagen bank wyglada najciekawiej...
    >
    > Mozecie mi powiedziec, czego nie zauwazylem??? jakies ukryte swinstwa?

    Pomyliles konto osobiste z kontem firmowym. W firmowym nie ma oplaty za
    wyplate z bankomatu bo... nie ma dostepu do bankomatu - znaczy nie ma karty
    :-)

    Zawsze jednak mozesz zalozyc sobie bezplatne konto osobiste i prac
    pieniadze przelewami :-)

    > W sumie Inteligo nie jest takie strasznie drogie

    Oj, jest....

    M.

  • 18. Data: 2003-10-01 09:29:24
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

> [...]
    ma karty
    > :-)
    >
    > Zawsze jednak mozesz zalozyc sobie bezplatne konto osobiste i prac

    No to lepszy mBank?

    Grzexs