  • 1. Data: 2007-06-08 14:17:57
    Temat: Najlepsze konto dla spółki zoo
    Od: "M K" <m...@W...gazeta.pl>

    Czy możecie coś doradzić? Ważne żeby była obsługa przez internet...

  • 2. Data: 2007-06-08 14:30:13
    Temat: Re: Najlepsze konto dla spółki zoo
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    .
    > Czy możecie co? doradzić? Ważne żeby była obsługa przez internet...

    www.mbank.com.pl

    To jest Coś.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 3. Data: 2007-06-08 15:18:47
    Od: "M K" <m...@N...gazeta.pl>

    Ale oni mają tylko dla osób fizycznych prowadzących działalności. Nie dla
    spółek z o.o.

  • 4. Data: 2007-06-08 15:59:09
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    .
    > Ale oni maj? tylko dla osób fizycznych prowadz?cych działalno?ci. Nie dla
    > spółek z o.o.

    Nie napisales nic o wymaganiach. A jedno konto dla spólki nie rozni sie
    niczym od jednego konta dla dg.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 5. Data: 2007-06-10 21:39:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    > .
    >
    > Nie napisales nic o wymaganiach. A jedno konto dla spólki nie rozni sie
    > niczym od jednego konta dla dg.

    Rozni sie tym, ze sp z o.o. nie moze byc strona umowy o konto mBiznes konto,
    wiec nie ma mozliwosci, by spolka z o.o. sobie takie konto zalozyla!!!!!!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2007-06-10 22:09:21
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Rozni sie tym, ze sp z o.o. nie moze byc strona umowy o konto mBiznes konto,
    > wiec nie ma mozliwosci, by spolka z o.o. sobie takie konto zalozyla!!!!!!

    Ale ty piszesz o ofercie jakiegos banku, a nie roznicy w kontach.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 7. Data: 2007-06-10 22:13:41
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Ale ty piszesz o ofercie jakiegos banku, a nie roznicy w kontach.

    Autor watku chcial konto dla spolki z oo a Ty mu wyskoczyles z porada nt.
    konta, z ktorego sp z o.o. korzystac nie moze!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2007-06-11 01:19:02
    Od: "AK" <n...@n...com>

    > www.mbank.com.pl

    Odradzam, odradzam, odradzam - mialem przejscia z MultiBankiem, o mBanku
    ludzie pisza podobnie.

    Pozdr,
    A.

  • 9. Data: 2007-06-21 09:32:30
    Temat: Re: Najlepsze konto dla spó ki zoo
    Od: "Tomasz Koniewski [konio]" <t...@i...pl>

    Szukam podobnej informacji. Widze jednak, ze na tej grupie zakrecone
    osoby udzielaja glosu nic nie wnoszac a tylko zasmiecajac watki.

    W odpowiedzie dla autora watku....
    Osobiscie stoje przed tym samym problemem. Wazne sa stosunkowo niskie
    koszty obslugi (konto bedzie uzytkowane w postawowym zakresie tak wiec
    skoro nie widac roznicy, po co przeplacac?) oraz dostep przez
    interenet.

    Na chwile obecna bank nordea najlepiej spelnia moje kryteria.
    Chetnie zostalbym w mBanku ale, jak wyzej wspomniano nie przewiduje on
    obslugi kont bezosobowych form prawnych (BRE.pl pobiera za takie konta
    400 PLN tak wiec postawa zrozumiala :) ).