  • 1. Data: 2007-06-07 20:32:05
    Temat: Kredyt a sprawa wojska
    Od: j...@g...com

    Witam,

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów orientuje się do jakiego banku
    powinienem się udać, jeśli chcę uzyskać pożyczkę hipoteczną - na zakup
    ziemii - ale posiadam niestety nieuregulowany stosunek do służby
    wojskowej?
    Wiem, że kiedyś różne banki stosowały formę zabezpieczenia poprzez
    zdeponowanie odpowiedniej wielokrotności raty kredytu, a teraz?

    Pozdrawiam,
    Johnny

  • 2. Data: 2007-06-07 22:03:26
    Temat: Re: Kredyt a sprawa wojska
    Od: ANetGUS <aparta_WYWALTO_@swnet_TOTEZ_.pl>

    j...@g...com napisał(a):
> [...]
    > Wiem, że kiedyś różne banki stosowały formę zabezpieczenia poprzez
    > zdeponowanie odpowiedniej wielokrotności raty kredytu, a teraz?

    Jeśli chodzi o pożyczkę hipoteczną to nie przerabiałem - w przypadku
    kredytu gotówkowego wystarczy poręczyciel (z uregulowanym stosunkiem) -
    popytaj się w Banku Spółdzielczym jakimś albo w SKOK'u - oni lubią
    poręczycieli ;)

  • 3. Data: 2007-06-08 05:33:45
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    >Wiem, że kiedyś różne banki stosowały formę >zabezpieczenia poprzez
    >zdeponowanie odpowiedniej wielokrotności raty >kredytu, a teraz?

    A teraz jest tak samo

    Darek

  • 4. Data: 2007-06-08 06:24:20
    Od: j...@g...com

    On 8 Cze, 07:33, "Darek" <n...@p...maila.pl> wrote:

    > A teraz jest tak samo
    >
    > Darek

    Znasz jakiś bank w którym nadal tak jest?

    Johnny

  • 5. Data: 2007-06-08 06:24:49
    Od: j...@g...com

    On 8 Cze, 00:03, ANetGUS <aparta_WYWALTO_@swnet_TOTEZ_.pl> wrote:

> [...]
    > kredytu gotówkowego wystarczy poręczyciel (z uregulowanym stosunkiem) -
    > popytaj się w Banku Spółdzielczym jakimś albo w SKOK'u - oni lubią

    Tylko, że ja nie mam poręczyciela żadnego :(

    Johnny

  • 6. Data: 2007-06-08 07:27:20
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    j...@g...com pisze:
    [...]

    > Znasz jakiś bank w którym nadal tak jest?

    Gdybyś poszukał w archiwum, to zapewne znalazłbyś mój post w którym
    opisywałem takie rozwiązanie w mBanku.
    KJ

  • 7. Data: 2007-06-08 13:08:17
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    NyKredit?
    Na podstawie deklarowanych dochodów?
    Jak z wojskiem nie wiadomo, daj znać.
    JaC

  • 8. Data: 2007-06-08 16:07:22
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    >Znasz jakiś bank w którym nadal tak jest?

    BPH

    Darek