  • 1. Data: 2007-06-08 16:45:47
    Temat: Ekspresowe telefony z Mille
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Witam,

    Jakiś czas temu złożyłem wniosek o przeniesienie KK do Mille. Na drugi dzień
    tel. że wstępnie przyznano limit i donieść wyciągi do oddziału. Tego samego
    dnia wyciąg doniesione. I tu coś fajnego. Trzeciego dnia tel 10 rano, 2
    sygnały i koniec - nie zdążyłem odebrac, coś czułem że to Mille. godzina
    12.30 następny tel. a ja na spotkaniu, 2 sygnały i koniec (i tak niemogłem
    odebrać). Dobra, zadzwonią poźniej. Czekam jeden dzień, drugi i z ciekawości
    zadzwoniłem sam do nich. I okazało się że po 2 telefonach wniosek został
    zamknięty i już. I jak chcę to mogę złożyć następny wniosek i znowu jechać z
    wyciągami do oddziału. Nie dość że dzwonią po 2 sygnału, w gdzodzinach pracy
    to po 2 telefonach wniosek zamknięty. No gratuluję im podejścia do klienta.

    Pozdrawiam,
    Znacznik.

  • 2. Data: 2007-06-08 17:15:35
    Temat: Re: Ekspresowe telefony z Mille
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Znacznik napisał(a):

    > Jakiś czas temu złożyłem wniosek o przeniesienie KK do Mille. Na drugi
    > dzień tel. że wstępnie przyznano limit i donieść wyciągi do oddziału.

    A z ciekawości - ten wniosek jak był składany? W sensie - jakim "kanałem"?

  • 3. Data: 2007-06-08 17:18:13
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" napisał w wiadomości

    > A z ciekawości - ten wniosek jak był składany? W sensie - jakim "kanałem"?

    Internet. A to ma jakieś znaczenie?

  • 4. Data: 2007-06-08 17:24:10
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Znacznik napisał(a):

    > Internet. A to ma jakieś znaczenie?

    Nie :-) Po prostu byłem ciekaw czy ten wniosek internetowy pozwala na
    zawnioskowanie o *przeniesienie* innej KK do Mille.

    Chodzi o obowiązkowe pytanie o zarobki etc. - jeżeli wniosek o
    przeniesienie KK złożysz w oddziale, to w ogóle nikt o to nie pyta. Tu
    to pytanie jest pierwsze i obowiązkowe - dlatego zawsze myślałem, że ten
    wniosek nie obejmuje przeniesienia KK z innego banku...

  • 5. Data: 2007-06-08 17:34:58
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

> [...]

    > pytanie jest pierwsze i obowiązkowe - dlatego zawsze myślałem, że ten
    > wniosek nie obejmuje przeniesienia KK z innego banku...

    No we wniosku pytaniania nie było. Było przed wnioskiem. Tz. podaj liczbę
    kart i dochód. I poźniej pojawiło się że można złożyć wniosek i przycisk
    złóż wniosek. W samym wniosku jest do zaznaczenia przeniesienie karty i już
    o nic więcej nie pytają. Złożyłem następny wniosek ale skoro i tak będę
    musiał iść do oddziału to może szybciej będzie tam aplikować o kartę bo
    kiedyś od ręki pamiętam dali mi umowę do podpisania.

  • 6. Data: 2007-06-08 17:46:22
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Znacznik napisał(a):

> [...]
    > liczbę kart i dochód. I poźniej pojawiło się że można złożyć wniosek i
    > przycisk złóż wniosek. W samym wniosku jest do zaznaczenia przeniesienie

    Uprzejmie dziękuję za wyjaśnienie. :-)

  • 7. Data: 2007-06-11 09:50:09
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 8 Cze, 18:45, "Znacznik" <z...@T...pl> wrote:
> [...]
    > to po 2 telefonach wniosek zamknięty. No gratuluję im podejścia do klienta.

    Reklamuj na infolinii. Trochę to potrwa, ale będą oddzwaniać.
    Podejrzewam, że brakuje im wyciągów skoro telefonowali. Mille ma taką
    regułę, o której wcześniej klientom nie mówią. Chodzi niby o 3
    wyciągi z przenoszonych kart, a tak naprawdę chcą poznać historię z 3
    miesięcy, więc będziesz musiał najprawdopodobniej donieść jeden wyciąg
    dodatkowo. Ja przez to samo przechodziłem, ale ostatecznie po 2
    miesiącach batalii dostałem kartę.

  • 8. Data: 2007-06-11 12:40:31
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik krzysztof_krawczyk napisał w wiadomości:

    >Reklamuj na infolinii. Trochę to potrwa, ale będą oddzwaniać.

    Próbowałem, nie ma takiej możliwości i kazali złożyć wniosek jeszcze raz.
    Złożylem i narazie cisza.

    >Podejrzewam, że brakuje im wyciągów skoro telefonowali.

    Wyciągi były ok, a telenofowali aby umówić na kontakt z kurierem, tyle się
    dowiedziałem.

    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2007-06-12 10:25:50
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Jednak zadzwonili i okazało się że nawet nie muszę powtórnie nieść papierów.
    Czekam na kuriera z umową. Wniosek taki że w systemie mają porządek bo
    znaleźli wyciągi i decyzję z poprzedniego wniosku.

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2007-06-12 11:18:44
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 12:25:50 +0200, Znacznik napisał(a):

    > Jednak zadzwonili i okazało się że nawet nie muszę powtórnie nieść
    > papierów. Czekam na kuriera z umową. Wniosek taki że w systemie mają
    > porządek bo znaleźli wyciągi i decyzję z poprzedniego wniosku.

    Spokojnie, nie ekscytuj się. Kurier nie dotrze, a oni zgubią coś innego :)

    p. m.