  • 1. Data: 2007-06-07 18:51:02
    Temat: Bank mnie oszukał?
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    witam grupowiczów
    przed chwilą zrobiłem przelew. odroczony na jutro. kasa znikneła po 5
    minutach na debecie jest minus od razu więc odsetki płacę od dzisiaj. a
    przecież przelew na jutro zlecony.
    oczywiście Pani na infolini odsyła mnie do oddziału bo tam się zajmują moim
    limitem.
    chciałem zanieśc gotówkę rano wpłacić i byłbym bezkosztów a tu niespodzianka
    co mogę z tym fantem zrobić? kwota dośc spora więc szkoda kasy.
    bank to kredyt bank
    pzdr
    Grzegorz L.

  • 2. Data: 2007-06-07 18:57:10
    Temat: Re: Bank mnie oszukał?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 07.06.2007 glang <g...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > chciałem zanieśc gotówkę rano wpłacić i byłbym bezkosztów a tu niespodzianka
    > co mogę z tym fantem zrobić? kwota dośc spora więc szkoda kasy.

    Zrobiłeś przelew z jutrzejszą datą, czy wysłałeś dzisiaj, a tylko
    zobaczyłeś informację, że wykonany będzie jutro?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2007-06-07 19:06:42
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Zrobiłeś przelew z jutrzejszą datą, czy wysłałeś dzisiaj, a tylko
    > zobaczyłeś informację, że wykonany będzie jutro?

    zrobiłem przelew dzisiaj z jutrzejszą datą
    kasa znikneła dzisiaj
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2007-06-07 19:21:58
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    glang napisał(a):

    > zrobiłem przelew dzisiaj z jutrzejszą datą
    > kasa znikneła dzisiaj
    > pzdr
    > GL

    może u nich już jest jutro?
    serio mówię, czasem po przetwarzaniu końca dnia data się zmienia na
    następny dzień. widoczne jest to w niektórych bankach zwłaszcza w
    weekendy :)

    PG

  • 5. Data: 2007-06-07 20:56:37
    Od: m...@g...com

    > może u nich już jest jutro?
    > serio mówię, czasem po przetwarzaniu końca dnia data się zmienia na
    > następny dzień. widoczne jest to w niektórych bankach zwłaszcza w weekendy
    > :)

    Witam Grupowiczow,

    Wypowiadam sie pierwszy raz na grupie ale czuje moralny obowiazek :)
    jako
    osoba ktora macza palce w weekendowym przetwarzaniu.

    Faktycznie tak jest, ze w wiekszosci bankow weekend "przetwarzany"
    jest w
    piatek a co za tym idzie kazdy przelew zdefiniowany podczas dni
    wolnych z
    data poniedzialkowa blokuje srodki na rachunku.
    Co gorsza tego przelewu nie da sie wycofac bo system fizycznie jest na
    dacie
    poniedzialkowej.
    Rozwiazanie problemu - definiowac przelewy w piatek:)

    Marek

  • 6. Data: 2007-06-07 21:16:18
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 07 Jun 2007 20:21:58 +0100, Piotr Gralak napisał(a):

    > serio mówię, czasem po przetwarzaniu końca dnia data się zmienia na
    > następny dzień. widoczne jest to w niektórych bankach zwłaszcza w
    > weekendy

    A to tak samo ma Citak z pojęciem "koniec okresu rozliczeniowego". Jak mi
    kiedyś babka opowiedziała "25 każdego miesiąca oznacza w ciągu całego 25
    dnia miesiąca".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 7. Data: 2007-06-07 21:27:36
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak"

    > może u nich już jest jutro?
    > serio mówię, czasem po przetwarzaniu końca dnia data się zmienia na
    > następny dzień.

    jeśli się okaże w historii, że data księgowania jest dziś o data
    operacji jutro to nic się nie martw - odsetki pójdą od jutra. Jeśli
    wpłacisz to odsetek od debetu nie ma prawa być.
    w razie czego masz na 100% skuteczną reklamację
    *** blad ***

  • 8. Data: 2007-06-07 21:42:36
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niespodzianka
    > co mogę z tym fantem zrobić? kwota dośc spora więc szkoda kasy.

    A nie jest tak, ze: "Środki na wykonanie zlecenia stałego oraz przelewu
    odroczonego powinny być zapewnione na rachunku najpóźniej w dniu roboczym
    poprzedzającym dzień realizacji dyspozycji płatniczej."?

    --
    ~yasiek

  • 9. Data: 2007-06-08 19:50:37
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > odsetek od debetu nie ma prawa być.
    > w razie czego masz na 100% skuteczną reklamację

    dzisiaj rano po zadzwonieniu do banku okazało się tak jak piszecie. "wczoraj
    było dzisiaj" i środki w systemie w banku są z dzisiajeszą datą zaksięgowane
    :)
    dzięki za info
    pzdr
    GL