  • 1. Data: 2007-06-08 06:06:23
    Temat: sezon ogorkowy sie zaczal
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    http://banki.onet.pl/1549864,wiadomosci.html

    MK

  • 2. Data: 2007-06-08 06:42:29
    Temat: Re: sezon ogorkowy sie zaczal
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    MK napisał(a):
    > http://banki.onet.pl/1549864,wiadomosci.html

    Proponuję edukację "oddolną" - kiedyś miałem do czynienia z
    wyjątkowo chamską w stosunku do innych klientów kasjerką. W momencie gdy
    pani ta zatwierdziła mi transakcję nie czekając na mój podpis, na slipie
    postawiłem "X", następnie zareklamowałem transakcję i z karty została
    ona uznana.

    Po kilku tygodniach w tym samym sklepie dokonałem transakcji kartą,
    podczas której nie zażądano ode mnie w ogóle podpisu (nie, nie, karta
    nie ma transakcji pinowych). Czy uważacie, że znów - w imię edukacji
    personelu handlu - powinienem składać reklamację?

    L.

  • 3. Data: 2007-06-08 06:56:56
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

> [...]
    > zatwierdziła mi transakcję nie czekając na mój podpis, na slipie
    > postawiłem "X", następnie zareklamowałem transakcję i z karty została ona

    fajnie, o ile na rozpatrzenie reklamacji nie czeka sie nieustannie...

> [...]
    > ma transakcji pinowych). Czy uważacie, że znów - w imię edukacji personelu

    oczywiscie :-)

  • 4. Data: 2007-06-08 07:03:18
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Aga napisał(a):

    > fajnie, o ile na rozpatrzenie reklamacji nie czeka sie nieustannie...

    Co to znaczy "nieustannie"? Ja czekałem chyba ponad miesiąc, ale było
    to bez znaczenia, ponieważ w momencie złożenia reklamacji obowiązek
    spłaty spornej kwoty był zawieszony.

    :)

    L.

  • 5. Data: 2007-06-08 07:08:17
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    > Co to znaczy "nieustannie"? Ja czekałem chyba ponad miesiąc, ale było to
    > bez znaczenia, ponieważ w momencie złożenia reklamacji obowiązek spłaty
    > spornej kwoty był zawieszony.

    tez juz czekam ponad miesiac... a mialo byc 14 dni ;)

  • 6. Data: 2007-06-08 07:16:24
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-06-08 09:08, Aga stwierdził, że:

    > tez juz czekam ponad miesiac... a mialo byc 14 dni ;)

    To chyba wynika z regulacji Visy i MC - max 90 (60?) dni na rozpatrzenie
    reklamacji.
    Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, żeby warunkowo kartę uznać i
    prowadzić sobie w tle postępowanie reklamacyjne.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2007-06-08 08:06:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> wrote in message

    > Co to znaczy "nieustannie"? Ja czekałem chyba ponad miesiąc, ale było to
    > bez znaczenia, ponieważ w momencie złożenia reklamacji obowiązek spłaty
    > spornej kwoty był zawieszony.

    A co to za sporna kwota? Wziales towar i nie zaplaciles. Mozna to nazwac
    kradzieza, wyludzeniem, ale o spornej kwocie nie powinienes mowic, bo
    zrobiles to z pelna swiadomoscia.

    MK

  • 8. Data: 2007-06-08 08:22:05
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    MK napisał(a):
> [...]
    >>

    > A co to za sporna kwota? Wziales towar i nie zaplaciles. Mozna to nazwac
    > kradzieza, wyludzeniem, ale o spornej kwocie nie powinienes mowic, bo

    Przy kasie odmówiłem autoryzacji, kasjerka była tego świadoma, mimo
    to wydała mi towar - na jej ryzyko. Mogła przyjąć gotówkę, ale
    zadowoliła się niepodpisanym slipem.

    L.

  • 9. Data: 2007-06-08 09:13:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Przy kasie odmówiłem autoryzacji, kasjerka była tego świadoma, mimo to
    > wydała mi towar - na jej ryzyko. Mogła przyjąć gotówkę, ale zadowoliła się
    > niepodpisanym slipem.

    A co to zmienia? Wziales towar z ktorego korzystasz, nie zaplaciles,
    zlozyles nieprawdziwe oswiadczenie w banku przy skladaniu reklamacji. Nie ma
    to nic wspolnego z 'edukowaniem' sprzedawcow, a jest po prostu fraudem, tyle
    ze dokonanym przez posiadacza karty.

    MK

  • 10. Data: 2007-06-08 09:17:25
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zatwierdziła mi transakcję nie czekając na mój podpis, na slipie
    > postawiłem "X", następnie zareklamowałem transakcję i z karty została

    czy to nie jest oszustwo i próba wyłudzenia?

    --
    pozdrawiam
    P.