    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 28 Dec 2018 03:44:33 -0800 (PST)
    Subject: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 grudnia 2018 12:24:28 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > No nie wiem, bo u mnie jakos inaczej.
    > Ale moze i statystycznie masz racje. Tak namawiaja, jakby to im
    > przynosilo naprawde duzy zysk, a nie na waciki :-)

    Kilka lat temu dla teścia telewizor na rayty brałem.
    On nie mógł pomimo wysokich dość dochodów bo wtedy na czarno pracował.
    Chyba w eurortv to było ale nie były to typowe raty tylko KK z limitem równym cenie
    telewizora i ustalonymi miesięcznymi spłatami
    Coś koło 2,2tys wtedy ten limit miałem
    I co kilka tygodni miałem telefon z banku że bez formalności mogą mi ten limit
    zwiększyć do 5000, 10000 a w po kilku miesiącach już kilkadziesiąt tysięcy
    proponowali. Pomimo że nic wcześniej nie zwiększałem a teściu spłacał tylko te kwoty
    wyznaczone jako "raty"
    Przez rok bodajże to spłacił, ja karty wówczas nie zamknąłem i przez kolejne miesiące
    dzwonili do mnie że "jestem ich dobrym klientem", "w nagrodę za wzorową współpracę",
    "dla naszych najlepszych.." oferowali mi ciągle wyższe kwoty.
    Do 65tys chyba doszli. A moja "wzorowość" polegała na tym że terminowo w 12 miesięcy
    2tys spłaciłem i przez kilkanaście kolejnych miesięcy miałem u nich kk z saldem 0zł;)
    W końcu kartę zamknąłem.
    Podejrzewam ze fakjtycznie wtedy by mi te 65tys dali bo zdolność kredytową
    odpowiednią miałem.
    Tylko po co mi karta kredytowa?
    Teraz średnio co miesiąc przyłazi do pracy dwóch miłych pracowników city i albo
    walizkę albo inne gadżety ze sobą noszą oferując je w zamian za podpisanie umowy o
    karte.