  • 31. Data: 2003-09-10 20:34:08
    Temat: Re: Na marginesie art. "O pozytkach..."
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bjnond$h37$...@n...onet.pl,
    TomekD <t...@p...onet.pl>:

    > Poczekam może raczej na złożoną przed chwilą reklamację reklamacji na
    > mLinii i jak się w końcu uda sam sobie odpisze.

    No to nie wiem, czy sie uda - ja rowniez czekam na odpowiedz na pewna
    reklamacje z mLinii i doczekac sie nie moge.

    > Pozdrawiam Roberta który ogląda (zupełnie jak czasem ja) nagłówki
    > listów :-)
    >
    > TomekD

    Zainspirowal mnie Twoj nick, ktory kojarzy mi sie z moim kolega sprzed lat,
    a widzac sensownosc Twoich postow zaczalem podejrzewac, ze moze Ty=on, ale
    znajac zycie to pewnie autosugestia :)

    --
    Robert