  • 1. Data: 2002-10-15 15:39:28
    Temat: NOM się ukrywa
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Oni mnie osłabiają.... dostałem trzecią fakturę od nich i ani razu nie
    powtórzył się ich numer konta, ani nawet oddział banku! Chyba robią
    wszystko, żeby ludziom utrudnić płacenie. Uważajcie na to.

    Poza tym faktura opiewa na 6,98 zł i przyszła w kopercie A4 w postaci 4
    kartek A4... Biedne drzewa!

  • 2. Data: 2002-10-15 16:08:25
    Temat: Re: NOM się ukrywa
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystko, żeby ludziom utrudnić płacenie. Uważajcie na to.
    >
    > Poza tym faktura opiewa na 6,98 zł i przyszła w kopercie A4 w postaci 4

    Czyżbyś zawarł z nimi umowę? Bez umowy można było dostać maksymalnie 2
    faktury. A zawierając umowę, przynajmniej ostatnio (październik), mamy
    napisane: "Operator zastrzega prawo wystawienia faktury gdy kwota należności
    osiągnie wysokość 20 zł netto, jednakże za okres nie dłuższy niz 6 miesiecy
    kalendarzowych".
    Ciekawe co miałeś na tych 4 kartkach?

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 3. Data: 2002-10-15 16:33:29
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    Tak głębiej się zastanawiając dla mnie bez sensu jest niezależny operator
    międzystrefowy (u mnie Netia1), ze względu na znikome kwoty (poniżej 100
    zł).Z TPSA miałbym 2w1. I chyba przy najbliższej okazji przeniosę się z
    powrotem do TPSA.

    Może u ciebie podobne odczucia??

  • 4. Data: 2002-10-15 16:53:58
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aohg03$7cj$1@news.tpi.pl, berdycz wrote:
> [...]
    > operator międzystrefowy (u mnie Netia1), ze względu na znikome kwoty
    > (poniżej 100 zł).Z TPSA miałbym 2w1. I chyba przy najbliższej okazji

    Niezupełnie taki. Kwota jest taka mała, bo umowa z NOM uaktywniła się pod
    koniec miesiąca i większość międzystrefowych poszła jeszcze przez TPSA,
    normalnie będzie kilkakrotnie wyższa.
    Poza tym wspieram konkurencję, choć z mieszanymi uczuciami, bo niestety
    jedni warci drugich ...

    Jeśli chodzi o Netię, to chyba nie ma tak atrakcyjnych cen jak NOM, który
    między 22 a 6 jest jednak o 25% tańszy od TPSA (15 groszy - 20 groszy w
    pakiecie standardowym).

  • 5. Data: 2002-10-15 19:53:45
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jeśli chodzi o Netię, to chyba nie ma tak atrakcyjnych cen jak NOM, który
    > między 22 a 6 jest jednak o 25% tańszy od TPSA (15 groszy - 20 groszy w

    No i brak opłaty minimalnej. W każdej chwili możesz dzownić albo przez 1044
    albo przez 1033 (czyli 2w1) jak ktoś uważa, ale niższe ceny i
    korzystaniejszy sposób taktowania przemawia za NOM-em. Za półminutowa
    rozmowę po 22 zapłacisz w NOM 8 gr wobec 29 w TPSA.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 6. Data: 2002-10-16 05:40:47
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aohq44$88l$1@news.tpi.pl, Telesfor Baudot wrote:

    > Czyżbyś zawarł z nimi umowę? Bez umowy można było dostać maksymalnie 2
    > faktury.
    Tak jest zawarłem.

> [...]
    > napisane: "Operator zastrzega prawo wystawienia faktury gdy kwota
    > należności osiągnie wysokość 20 zł netto, jednakże za okres nie
    Zawarłem wcześniej, a to co cytujesz przysłali mi niedawno jako aneks.
    (Jednakże "zastrzega sobie prawo" to nie oznacza "zobowiązuje się" ani nawet
    "zamierza".)

    > Ciekawe co miałeś na tych 4 kartkach?
    no czekaj, już wyciągam :)
    1 - faktura VAT
    2 - zestawienie usług (3 linijki - podział na pasma godzinowe)
    3 - zestawienie jednostek taryf. w podziale na numery telefonów (czyli
    dokładnie na jeden numer ;) ) - to wydrukowane jakby na domowej drukarce
    4 - plansza z 4 blankietami wpłaty

    No i wielka koperta A4.

  • 7. Data: 2002-10-16 06:12:37
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > międzystrefowy (u mnie Netia1), ze względu na znikome kwoty (poniżej 100
    > zł).Z TPSA miałbym 2w1. I chyba przy najbliższej okazji przeniosę się z

    Jesli w TPSA ustawisz sobie preselekcje na NOM to masz 2 w1, w czym problem?
    Na dodatek NOM przy malym ruchu moze wystawiac faktury rzadziej niz co
    miesiac - masz dodatkowy "grace period".

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2002-10-16 07:42:09
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > korzystaniejszy sposób taktowania przemawia za NOM-em. Za półminutowa
    > rozmowę po 22 zapłacisz w NOM 8 gr wobec 29 w TPSA.

    Masz rację. Ja się jednak "umówiłem" z Netią, bo była pierwsza...:-(
    Jednak ja nie dzwonię po Polsce nocą.....
    Płacę tyle samo co w TPSA. Fakt, że faktury opiewają na więcej niż 50zł.

    A jedna faktura, to jeden przelew. Płatny.

  • 9. Data: 2002-10-16 08:26:47
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aoj57m$dm5$1@news.tpi.pl, berdycz wrote:

    > Masz rację. Ja się jednak "umówiłem" z Netią, bo była pierwsza...:-(
    W każdej chwili możesz mieć wybór - przeciez o to chodziło w tych wszystkich
    zmianach!

    > A jedna faktura, to jeden przelew. Płatny.
    Czemu płatny?

  • 10. Data: 2002-10-16 09:58:06
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > W każdej chwili możesz mieć wybór - przeciez o to chodziło w tych
    wszystkich
    > zmianach!
    Wiem! Ale tak jakoś nie chcę popierać operatora "wiodącego".:-)

    > Czemu płatny?

    A bo ja prywatnie nie mam potrzeby dzwonić inaczej niz przez TPSA
    A nieprywatne przelewy są płatne

    .:-))