  • 11. Data: 2002-10-18 08:02:33
    Temat: Re: NOM się ukrywa
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 15 Oct 2002 18:08:25 +0200), "Telesfor
    Baudot" <T...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Czyżbyś zawarł z nimi umowę? Bez umowy można było dostać maksymalnie 2
    >faktury. A zawierając umowę, przynajmniej ostatnio (październik), mamy
    >napisane: "Operator zastrzega prawo wystawienia faktury gdy kwota należności
    >osiągnie wysokość 20 zł netto, jednakże za okres nie dłuższy niz 6 miesiecy
    >kalendarzowych".

    Czyli mając rachunki poniżej 20zł półrocznie mogę sobie spokojnie
    dzwonić NOMem i nie dostanę nigdy rachunku?

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 12. Data: 2002-10-18 10:22:03
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    > Czyli mając rachunki poniżej 20zł półrocznie mogę sobie spokojnie
    > dzwonić NOMem i nie dostanę nigdy rachunku?

    No bez przesady. Rachunek dostaniesz po osiągnieciu kwoty 20 zł lub po 6
    miesiącach niezależnie od kwoty.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 13. Data: 2002-10-18 12:49:42
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:4vfvqukgt3gs34vagdo1i5lgovrdp6eq8n@4ax.com, Tristan Alder wrote:

    > Czyli mając rachunki poniżej 20zł półrocznie mogę sobie spokojnie
    > dzwonić NOMem i nie dostanę nigdy rachunku?

    Nie nie! Dostaniesz rachunek po wydaniu 20zł, albo po pół roku, cokolwiek
    nastąpi szybciej.