  • Data: 2004-08-04 06:54:42
    Temat: Re: Multikonto Aquarius - zostać, czy nie...
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" napisał m. in.:

    > A może inny rachunek 'vipowski' w innym banku?

    Rachunek vipowski powinien się opierać w znacznej mierze na doradcy klienta.
    Przed podjęciem ostatecznej decyzji radzę poznać doradcę, sprawdzić jak
    wygląda obsługa klienta itd.

    Na grupie psioczy się ciągle na BPH, a dla mnie to najlepszy bank na polskim
    rynku. Moja opinia w dużej mierze zbudowana jest na osobowości i charyzmie
    mojego doradcy. Gdy zdarzyło mi się "utknąć" na końcu Polski, bez pieniędzy,
    karty do bankomatu i dowodu osobistego, doradca załatwił mi kasę i świat od
    razu stał się piękniejszy. To tylko jeden z przykładów. Wiwat BPH!

    Swego czasu zastanawiałem się nad Aquariusem, ale poza wyższymi niż za
    MultiKonto ja opłatami za rachunek nie zaoferowano w sumie nic. MultiBank
    tylko udaje że ma ofertę dla zamożnych i bardziej wymagających, jednak o
    obsłudze tej grupy klientów ma niewielkie pojęcie i chyba nawet nie ma
    ochoty aby się tego nauczyć.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler