eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultikonto Aquarius - zostać, czy nie... › Re: Multikonto Aquarius - zostać, czy nie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinterne
    t.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multikonto Aquarius - zostać, czy nie...
    Date: Wed, 4 Aug 2004 08:54:42 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <ceq18j$esv$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <0t410e44b1i6d32n3e8%sal@hell.hell.pl>
    Reply-To: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.117.138.36
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1091602515 15263 195.117.138.36 (4 Aug 2004 06:55:15
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Aug 2004 06:55:15 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:310626
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" napisał m. in.:

    > A może inny rachunek 'vipowski' w innym banku?

    Rachunek vipowski powinien się opierać w znacznej mierze na doradcy klienta.
    Przed podjęciem ostatecznej decyzji radzę poznać doradcę, sprawdzić jak
    wygląda obsługa klienta itd.

    Na grupie psioczy się ciągle na BPH, a dla mnie to najlepszy bank na polskim
    rynku. Moja opinia w dużej mierze zbudowana jest na osobowości i charyzmie
    mojego doradcy. Gdy zdarzyło mi się "utknąć" na końcu Polski, bez pieniędzy,
    karty do bankomatu i dowodu osobistego, doradca załatwił mi kasę i świat od
    razu stał się piękniejszy. To tylko jeden z przykładów. Wiwat BPH!

    Swego czasu zastanawiałem się nad Aquariusem, ale poza wyższymi niż za
    MultiKonto ja opłatami za rachunek nie zaoferowano w sumie nic. MultiBank
    tylko udaje że ma ofertę dla zamożnych i bardziej wymagających, jednak o
    obsłudze tej grupy klientów ma niewielkie pojęcie i chyba nawet nie ma
    ochoty aby się tego nauczyć.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1