  • Data: 2004-08-04 11:02:40
    Temat: Re: Multikonto Aquarius - zostać, czy nie...
    Od: "sotch " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):
    > Ja też... Tylko dlaczego zmieniła mi się ostatnio doradczyni i żaden z
    > klientów nie został o tym poinformowany?

    IMO taki brak działania potwierdza tezę, że instytucja tzw. doradcy jest
    ściemnieniem.
    Ja też ze zdziwieniem zaglądając na stronę klubu aq zauważyłem, że zmienił
    się doradca na Królewskiej ;)
    Prawde mówiąc, to z dotychczasowej współpracy z p. A. pamiętam dwa momenty.
    1) jak sprzedawała mi aq - super miło
    2) jak poprosiłem o specjalną ofertę na kk i miałem kilka pytań dotyczących
    planów - to ja pana umówię z koleżanką, która się zajmuje tymi sprawami
    [przypominam - doradca klienta].
    BTW w trakcie spotkania z koleżanką p. A. wyszło takie oto kuriozum:
    specjalnej oferty na kk to ja dla pana nie mam (chciałem bezterminowe
    zwolnienie z opłat za wydanie i użytkowanie), ale tutaj mamy taką promocję,
    że wydamy panu kartę za darmo, ale musi pan wypełnić kwit i podstemplować u
    pracodawcy (wysokość wynagrodzenia). Mówię, że wysokość wpływów mogą sobie
    obejrzeć w systemie.
    I tutaj [uwaga!] usłyszałem: osoba, która podejmuje decyzje o zwolnieniu z
    opłat _nie ma_ dostępu do systemu i po to ten kwit.
    Podziękowałem i nadal korzystam z kk BZWBK.

    Też się mocno zastanawiam na downgrade z aq.

    pzdr,
    s.