  • Data: 2004-08-04 07:31:34
    Temat: Re: Multikonto Aquarius - zostać, czy nie...
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    > MultiBank
    > tylko udaje że ma ofertę dla zamożnych i bardziej wymagających, jednak o
    > obsłudze tej grupy klientów ma niewielkie pojęcie i chyba nawet nie ma
    > ochoty aby się tego nauczyć.

    Pojęcie o obsłudze vip'ów w BRE jest ... i to duże. Mają jednen z najlepszych
    private bankingów. Więc ten argument jest chybiony. Na dodatek szefostwo aq
    pochodzi wlasnie z duzego BRE.

    Ja osobiście jestem baaardzo zadowolony z obsługi aqua. Porównanie mam m.in. do
    pekao, citigold, fortisa... Nie ma sie co ekscytować - prawdziwy vip zaczyna sie
    dla banku od 500tys. a tak naprawde od 1mln ;) Tak wiec te konta vip to raczej
    personal banking, niż private... :)