  • Data: 2004-08-02 18:57:14
    Temat: Re: Multikonto Aquarius - zostać, czy nie...
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > Tylko ostrzegam, ze ich Planeta nie jest tak rozbudowana jak system Multi i
    > ma tylko podstawowe uslugi. (i bedziesz mial khem - problemy zeby sie

    Hmmm. Dobiłem się w końcu do demo, popatrzyłem i...
    Bida aż piszczy :) To się naprawdę nazywa 'podstawowe usługi' :)

    > Jesli moge cos doradzic - zamien sobie na Multi Ja (3 zeta + karta), a w

    Tak chyba zrobię. Nie stracę wiele (nic z potrzebnej funkcjonalności), a
    jakby co, to zawsze mogę wrócić do Aquariusa :)

    > Jak ci sie nie spodoba, to wrocisz - chyba ze masz knto w mBanku ;)

    Pewnie, że mam.
    A Fortisa chyba jednak sobie daruję... Na pierwszy rzut oka wyglądało
    lepiej...

    --
    Przemysław Maciuszko