  • 1. Data: 2010-07-27 21:37:06
    Temat: Multibank - zmiany do 1 wrzesnia
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@w...kropka.pl>

    Wlasnie przyslali, ze od 1 wrzesnia 2010 zmieniaja TOiP.
    U mnie dotyczy to konta e-Business Class
    - wzrasta oplata za przelew zdefiniowany przez Interner i telefon z 1pln na
    1,50 pln
    - wzrasta oplata miesieczna z karty debetowe VB electron z 3 pln do 5 pln.

    pozdr
    M.

  • 2. Data: 2010-07-27 21:46:34
    Temat: Re: Multibank - zmiany do 1 wrzesnia
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Marcin Kozlowski" <s...@w...kropka.pl> wrote in message
> [...]
    > na 1,50 pln
    > - wzrasta oplata miesieczna z karty debetowe VB electron z 3 pln do 5

    A p[onoc w Polsce promuje sie od 10 lat przejscie z gotowki na elektroniczny
    pieniadz...

  • 3. Data: 2010-07-27 22:20:51
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Marcin Kozlowski" <s...@w...kropka.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > na 1,50 pln
    > - wzrasta oplata miesieczna z karty debetowe VB electron z 3 pln do 5

    Dla normalnego Business Class: prowadzenie rachunku z 15 zł na 20 zł oraz
    przelew zewnętrzny z 0,50 zł na 0,30 zł.

  • 4. Data: 2010-07-28 07:13:18
    Od: Marcin Piekarski <m...@U...pl>

    Marcin Kozlowski pisze:
> [...]
    > na 1,50 pln
    > - wzrasta oplata miesieczna z karty debetowe VB electron z 3 pln do 5 pln.

    Multikonto First Class
    Przelewy z 0zł na 0,50zł (opłata nie będzie pobierana za pierwsze 100
    przelewów w miesiącu)

  • 5. Data: 2010-07-28 13:27:52
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 23:37:06 +0200, Marcin Kozlowski napisał(a):

    > Wlasnie przyslali, ze od 1 wrzesnia 2010 zmieniaja TOiP.
    (...)

    BTW Multibanku - chyba wprowadzili specjalną procedurę dla uciekających.
    Proponują przejście na AQ bez weryfikacji historii wpływów, na
    oświadczenie. Rzecz jasna "muszę uzyskać zgodę kierownika i zadzwonię
    jutro" (a mi tu jedzie czołg).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2010-07-28 16:58:40
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 28 Lip, 15:27, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

> [...]
    > Proponują przejście na AQ bez weryfikacji historii wpływów, na
    > oświadczenie. Rzecz jasna "muszę uzyskać zgodę kierownika i zadzwonię

    O :) To nie musze robic sztucznych obrotow... ;-)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2010-07-28 17:19:21
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 09:58:40 -0700 (PDT), Rafal M napisał(a):

    > O :) To nie musze robic sztucznych obrotow... ;-)

    Mimo wszystko zapytaj w placówce :)
    Jest niezerowa szansa, że to była propozycja akurat tej kierowniczki.

    Ale IMO mają parcie na AQ i to jest zorganizowana akcja (na liście kont na
    ich stronie jest on teraz na pierwszym miejscu plus banner na głównej,
    placówki są oklejone reklamami AQ...). Trzeba ugłaskać klientów, bo
    faktycznie się zwiną masowo.

    Paradoksalnie AQ przy sztucznych przelewach byłby dla mnie tańszy niż
    obecne zwykłe konto (bez opłaty 2zł za kartę, bo nią rzadko wyrabiam
    wymagany obrót).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2010-07-29 12:28:35
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@w...kropka.pl>

    Użytkownik "Marcin Kozlowski" <s...@w...kropka.pl> napisał w wiadomości
    > Wlasnie przyslali, ze od 1 wrzesnia 2010 zmieniaja TOiP.

    a dzis przyszlo info na temat zmian w rachunkach Ja/My taryfa Active:
    1. wprowadzenie bezplatnych ze wszystkich bankomatow w kraju dla
    kart debetowych wydanych do rachunkow Ja/My z taryfa Active - dotyczy
    kart VE, VC , MC Debit
    2. wycofanie oplaty za wydanei karty debetowej VC
    3. zmiana sposobu naliczania oplaty za debetowa VC z rocznej na miesieczna.
    Oplata wyniesie 5 zl m-c i nie bedzie zwracana
    4. Podnosza miesieczna oplate za glowna i dodatkowa karte VE i MC Debit .
    Oplata bedize 5 zl i nie bedize podlegac zwrotowi.
    5. usuniete postanowienia o zwrocie oplaty za rachunek z tytulu wplywow
    oraz z tytulu posiadania salda dodatniego. Oplata nie bedzie zwracana.
    6. Wprowadzenie oplat
    monit listowy - 20 zl
    monit telefoniczny - 5zl
    monit SMS - 1 zl

    Dla posiadaczy rachunku MultiMax prowadzaja oplate za wydanie hasel
    jednorazowych
    w wysokosci 5zl

    Czas sie naprawde zastanowic czy gdzies nie bedzie taniej.

    M.

  • 9. Data: 2010-07-29 12:44:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 14:28:35 +0200, Marcin Kozlowski napisał(a):

> [...]
    > 1. wprowadzenie bezplatnych ze wszystkich bankomatow w kraju dla kart
    > debetowych wydanych do rachunkow Ja/My z taryfa Active - dotyczy kart

    Najlepsze, że bank sobie jakieś listy wysyła, ale na stronie ani mru-mru.

    Zmienię sobie Komforta na Aktywne, karty debetowej i tak nie mam.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 10. Data: 2010-07-29 14:13:39
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 12:44:24 +0000 (UTC), Olgierd
    <n...@n...problem> wklepał(-a):

    >Najlepsze, że bank sobie jakieś listy wysyła, ale na stronie ani mru-mru.
    >
    >Zmienię sobie Komforta na Aktywne, karty debetowej i tak nie mam.

    No akurat tym razem dali informację o zmianach w aktualnościach:
    http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci

    --
    Sławomir Szyszło